cityhopper Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 He he, greit å vite at bilen ikke har sin vanlige sjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Her kommer en oppdatert liste over hva av modifikasjoner som er gjort med bilen, dersom det skulle være av interesse for noen EKSTERIØR * Full utvendig original M-sportpakke * Originalt M-sportunderstell med dempere og fjærer * Originale LCI baklykter * Automatisk innfellbare sportsspeil * Original M-performance grill med ///M-striper * Original M5 baklukeinnsats * ACS bakrutesenker * OEM M5 spoiler bak HJUL * 19" M5 sommerfelger, 18" M-sport vinterfelger * H&R spacere foran og bak, 10mm på hver side FOLIERING * Profftonede ruter bak B-stolpen * Folierte vinduslister (shadow line) * Lamin-X lyktefolie foran (tint) og bak (gunsmoke) LYS * LED angel eyes * Nokya hyper yellow grøftelys * Phillips 6000K xenonpærer * LED M-sport sideblink * LED skiltlys INNVENDIG * Kart-DVD oppdatert 2012 * Original ettermontert iPod-avspiller * Kicker ZX:1500 forsterker med L7 10" subwoofer * Ettermontert original reservehjulspakke * LED interiørlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Her kommer noen bilder. Har fått gjort litt med bilen i det siste, så her er en liten oppramsing. Har postet en liste med oppdaterte modifikasjoner over her også. * M-performance grill med ///M-striper * Nye, originale tåkelykter * Nokya hyper yellow tåkelys * H&R spacere (10mm per side) * Gullakkerte bremsecalippere * Nye bremseskiver foran og bak * Nye bremseklosser foran og bak * Nye hjullager begge sider foran * Byttet toppdekselpakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 akkurat lest gjennom hele tråden nå, ser utrolig bra ut denne bilen din. håper og få meg e60 selv i nær framtid, er utrolig lite biler som frister her i landet! men dukker nok opp etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 akkurat lest gjennom hele tråden nå, ser utrolig bra ut denne bilen din.håper og få meg e60 selv i nær framtid, er utrolig lite biler som frister her i landet! men dukker nok opp etterhvert Tusen takk for det Kan varmt anbefale 520i, bensinmotoren er litt tørst på småkjøring, men det er veldig lite trøbbel med disse motorene - de går og går, og da sparer man det fort inn på service! Går relativt greit også, selv om de ikke har det samme draget som en diesel helt fra begynnelsen. Spesielt om vinteren er det kjekt å slippe dieselkaklingen. Ikke minst er det en herlig lyd ved pådrag I mine øyne trenger man nesten kun skinninteriør og stor navigasjon for å føle at denne bilen er luksuriøs innvendig - samt automatgir hvis man er av den "typen". M-sport utvendig, noen kule felger og et par detaljer setter prikken over i'en hvis bilen er blank, fin og godt vedlikeholdt Karosseriet holder seg utrolig moderne også, så mange år etter - det er flere av vennene mine som tror dette er en 2008/09 modell, og naboer lurer på hvordan jeg kan ha råd til bil til en halv million, som de sier Lykke til på leting etter E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 har bestemt meg for at jeg skal ha minimum 525, har nå funnet en bil i tyskland som er intresant, mye utstyr men mangler m-tech. og viktigest er jo at den har riktig farge jeg skal ha bil i fargen mystic blau, har hatt sort bil i noen år nå, og syns det er litt detaljer som blit litt borte da. m-tech er jo også en grei sak og få ettermontert. så kommer mest sannsynlig bare til og ta en ferietur neste sommer til legoland og levere bilen på bmw i flensburg for montering av m-tech da. i dag er bilen på dekra test i tyskland i dag, så får vi se hvordan det går. håper det går greit egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Helt enig i at sort skjuler litt detaljer, spesielt på helt nye 5-serien ser man det ekstra godt, som har så lange, fine linjer. Mystic blau kan bli en fin farge, håper kjøpet i Tyskland ordner seg! Skal også til Tyskland til våren, da blir det å hente en hvit F11 M-sport, gleder meg stort til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Den har blitt virkelig rå ja! Var det mye jobb å ettermontere usb/ipod opplegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Den har blitt virkelig rå ja! Var det mye jobb å ettermontere usb/ipod opplegget? Takk for det! Jeg vet ikke, det var Bavaria som satt inn dette, lurer på om jeg betalte rett rundt 4500 kroner. Men har sett et par DIY på nettet, så det er nok veldig mulig å få det rimeligere om man tar jobben selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Tøff bil ble bra med M-grill, lyst på det selv sett deg en del ganger i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Tøff bil ble bra med M-grill, lyst på det selv sett deg en del ganger i byen Takk for det! Du må blinke med lysa så jeg kjenner deg igjen neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Da var det tid for vintersesong igjen og vinterhjulene om på i dag! Slitte felger med en del merker og hakk på nært hold (ikke rart da de har stått på bilen siden den var ny), men de gjør jobben sin til vinteren, og ser bra ut på avstand i det minste. Og det viktigste er jo gode dekk. Knallfornøyd med Nokian Hakkapelliitta 7 med pigg, som nå går til på sin 3. sesong og bare er såvidt brukt siden jeg kjører lite om vinteren, kanskje 4000 kilometer. Overraskende komfortabelt å gå fra 19" til 18" også, selv om dekkstøyen er ganske heftig med pigg. Ellers lite som skjer med bilen, holder den i stand med olje og det som trengs av deler og velfortjent polering for å tåle saltlaken i viner, i påvente av at det skal handles F11 til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 Vintermodus! mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Takk for det! Du må blinke med lysa så jeg kjenner deg igjen neste gang skal gjøre det f11 er ikke galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Halla. hvor fikk du tak i SideSpeila (Sport) har lett etter slike til min E60 men har ikke Funnet dem enda verken hos Koed eller GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå