Gå til innhold

BMW E60 M-sport (Knallgule tåkelys, spacere & M-grill s. 11)

Walkabout
 Share

Anbefalte innlegg

Bor du i Grimstad?

Tror e så bilen din i går.

Så GROM ut! 8)

Takk for det! Er hjemme i Grimstad en ukes tid ja, ellers studerer jeg i Oslo. Kaller fortsatt Grimstad for hjemme :wink: Fin bil du også har, liker felgene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig fin den bilen din!

Men, denne bilen fortjener noe felger som gjør rettferd av den strøkne bilen. Da tenker jeg både på fargen på felgene og selve utseendet. Jeg blir egentlig litt lei meg hver gang jeg ser en strøken og ellers veldig fin bil, men som har sorte felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, denne bilen fortjener noe felger som gjør rettferd av den strøkne bilen. Da tenker jeg både på fargen på felgene og selve utseendet. Jeg blir egentlig litt lei meg hver gang jeg ser en strøken og ellers veldig fin bil, men som har sorte felger.

Takk for det! Hehe, jeg liker sorte felger veldig godt, og hadde det som sommerfelg på min forrige bil også (se bilde under). Synes det er sporty og røft på både hvite og sorte biler, så det forblir nok slik mange sesonger fremover :wink:

7guut3ekusbxulpjn8hn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er normalt sett ikke begeistret for sorte felger - som flere andre også påpeker, men på din bil fungerer det utrolig bra Raymond. Det skyldes nok at stilen er såpass gjennomført med mørke ruter, shadowline, grill og lamin-x på alle lykter. Du har ikke vurdert ett lag med lamin-x på skiltene også? Det kan vel neppe reguleres som dok. falsk.. :?

Fine bilder for øvrig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 ja :) altfor mye svart, felgene blir borte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord, folkens :)

Felgene ses nok litt mer på ekte enn på bildene, her forsvinner de litt i mengden fordi kameraet ikke fanger opp kontrasten godt nok. Nå gjenstår M-sport sideskjørt og M-sport bakfanger, så er bilen akkurat slik jeg vil ha den. M-sport fjører og dempere blir også montert, da kryper den en god centimeter til ned mot bakkenivå, der vil den trives. Muligens også automatisk innfellbare M5-speil (replica), men er litt usikker på dette enda. Time will show, blir en ordentlig shoot med proffkamera når resten av M-sportpakken er på 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...