Walkabout Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Fin bil Hva har du i lysa? 6000k? Takker Har 6000K både i linselysene (nærlys) og tåkelys, men de ser litt mer isblå ut i nærlyset. Skal derfor byttet til 8000K i tåkelys ved anledning, så fargen blir lik. Men anbefaler 6000K i nærlys, det gir en bra kontrast på lyset og en stilig look, får originale pærer fra Phillips ganske rimelig på eBay. Er et bra og detaljert bilde av fargen på side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Fin bil Hva har du i lysa? 6000k? Takker Har 6000K både i linselysene (nærlys) og tåkelys, men de ser litt mer isblå ut i nærlyset. Skal derfor byttet til 8000K i tåkelys ved anledning, så fargen blir lik. Men anbefaler 6000K i nærlys, det gir en bra kontrast på lyset og en stilig look, får originale pærer fra Phillips ganske rimelig på eBay. Er et bra og detaljert bilde av fargen på side 1 Hmm jeg og har 6000k men lysa dine så mye hvitere ut en det som er på min. Hvilken led pære du har AE lyset? Så kjent ut den LCen fra nlck. Har sjøl hatt LC men i AT utgave:) Har du noe linker til Phillips pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Jeg kjøpte de som heter "Ultinon", skal visstnok være det beste og gi et litt hvitere lys enn andre. Sjekk at før du kjøper at det er D2S som passer dine lykter, kan hende det er en forskjell siden din er LCI, men jeg kjøpte denne typen. Har 5w 7000K LED i AE. Jeg har helt sikkert sett din AT på forumet også, det er gromme biler! Stemmer nok at du har sett bilen min på NLCK-forumet, hatt en garasje der også Fant en link her, dette er den billigste selgeren: http://www.ebay.com/itm/Philips-D2S-600 ... 086wt_1185 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Fikk montert bakfanger i dag, sideskjørt og baklukeinnsats ordnet jeg selv i kveld. Meget fornøyd med hvordan det ble nå! Skal få tatt noen bedre bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Fått tatt bedre bilder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Ganske mye som er blitt gjort siden jeg overtok bilen for 9 måneder siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Gromt, gromt, gromt! Det er utrolig hvor mye enkelte detaljer gjør på en ellers gjennomført bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Fikk pimpet doningen med noen hissige fartsstriper i dag i møte med en betongstolpe! Skjedde ironisk nok da jeg skulle rygge ut etter å ha fått montert M-sport fjærer og dempere. Meget fornøyd med bilens egenskaper nå da, ble mye fastere og tightere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Kjipt når slikt skjer! Får få det lakkert opp så alt er 100% på stell igjen. Grise fin bil forresten! Som trøst kan du jo tenke på at du får MINST 20 hester mer. Momentet tørr jeg ikke tenke på hvor mye er engang!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Det kalles å lette bilen for vekt;) godt tenkt! Men prøv å ta en skikkelig rub/polish til du evt får Lakkert opp? Det vil iallefall bli mindre synlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 http://www.blankbil.no/ds_product_info. ... cts_id=332 Er det slik du har på lyktene? edit: eller denne? http://www.blankbil.no/ds_product_info. ... cts_id=333 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Gunsmoke bak og tint foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 var det vanskelig å få på eller? ser på ebay så selger de slik som er tilpasset framlykta. eller blir alle snitt osv skjult "under pansret" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 var det vanskelig å få på eller? ser på ebay så selger de slik som er tilpasset framlykta.eller blir alle snitt osv skjult "under pansret" ? Jeg kjøpte som var ferdig tilpasset både frontlykter, tåkelykter og baklykter på den offisielle hjemmesiden til Lamin-X i USA. Er litt småvrient å få på, pluss at jeg ville det skulle bli helt 100%, så jeg fikk et firma som vanligvis helfolierer biler til å ordne jobben Men har sett andre som har fått det bra til selv også, men siden jeg ikke har gjort noe lignende før så tok jeg ikke sjansen på å gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 har bestilt meg lamin x jeg også nå, men hvordan er kvaliteten? Sprekker det ikke opp? snakka med en solfilm fyr og han mente at det lamin x greiene der var noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå