Walkabout Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 har bestilt meg lamin x jeg også nå, men hvordan er kvaliteten? Sprekker det ikke opp? snakka med en solfilm fyr og han mente at det lamin x greiene der var noe dritt Har hatt mitt på nå siden desember, og har holdt seg fint gjennom vinteren, men må være nøye med å rengjøre det dog, dritten fester seg lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 så lei ud dei ripene hvor er sensorene når en trenger dem elle er det ikkje funk i disse ? mener på disse bilene så piper dem ganske bra sidevis også bare å gji gass på lakking det der ja feil tid å ha slik pynt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 så lei ud dei ripene hvor er sensorene når en trenger dem elle er det ikkje funk i disse ? mener på disse bilene så piper dem ganske bra sidevis også bare å gji gass på lakking det der ja feil tid å ha slik pynt nå Ja, skal på treffet på Valle Hovin nå, så kjipt å ha de stripene på akkurat denne tiden Merkelig nok så pep ikke sensoren, enda det faktisk kom noen riper på den også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 ja va det eg såg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 For noen dager siden fikk jeg vannplaning og bilen er ganske stygt skadet, må stå på verksted i flere uker Glad jeg ikke ble alvorlig skadet! Må blant annet bytte alle fire felger. Hva synes folket om disse, 19" Breyton GTS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Høres ut som om det gikk skikkelig ille? vet ikke hvordan dekka dine er/var, men dekk og mønster er viktig mtp vannplaning ass! Godt du kom deg helskinnet fra det! Ang felgene er de veldig tøffe! Kan hende de blir noe åpne på en så svart bil, Men kan også hende de sitter som hånd i hanske! Vanskelig å si:p synes uansett at du skal kjøre på med de:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Hadde nesten helt nye dekk, men kan fort skje med bakdekk på 275. Stormet til med publikum som spurte om det gikk greit, noe det heldigvis gjorde. Glad jeg hadde på sikkerhetsbeltet. Var halvmeter fra å treffe en lyktestolpe, så priser høyere makter for at jeg hadde flaks tross alt! Setter en støkk i en, det der... Meste av forstilling er tatt og knekt rett av, så mye skader Vet det kan bli litt åpent, men finner ikke så mye annet som er sort fra før av å få tak i her i Norge. Originale M5-felger synes jeg blir litt for dyrt. Vil gå for ordentlig kvalitet denne gangen, M5-replica til en billig penge har lett for å få kast pluss at matt sorte felger som ikke har fått overflatebehandling (klarlakk etc) er et helvete å holde rent Eneste negative er at jeg i så fall trenger spacer, så vurderer å bestille de fra USA for å få rett innpress, da får jeg også de en halv tomme bredere både foran og bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Knall tøff bil!! Forbilde for min e60 gleder meg til nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Byttet girkulen, denne her ser mye bedre ut. Hvor kjøpte du den? Vil ha sånn på min å Mye jobb og skifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Tusen takk, Turok! Taksten på skadene ble på heftige 138.000 kroner. Sykt! Skal hente bilen igjen 25. juni, gleder meg til å kjøre BMW igjen og få den hel og fin tilbake. Er ikke det samme med Hyundai i40, selv om jeg er imponert over hva Hyundai har fått til der med tanke på drivstofforbruk og design. Kjøpte girkulen på eBay, Tor! Lett å bytte, bare å rykke den gamle rett av/opp når den står i "N", og sette på den nye. Link her: http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-E38-E39 ... 5065wt_952 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 bilder av skadene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 bilder av skadene? Dessverre. Prøvde å ta noen med en gammel iPhone i mørket, men fikk ikke sett noenting. Kort oppsummert var felgene knust, ene hjulet knekt tvert av og alt av forstilling totalt smadret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 bilen var jo ikke akkurat lys heller nei men kjedlig når sånt skjer, men for all del, at du kort tid i etterkant kan sitte å lure på hvilke felger du skal handle er jo et tegn op at det gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Kjøpte girkulen på eBay, Tor! Lett å bytte, bare å rykke den gamle rett av/opp når den står i "N", og sette på den nye. Link her: http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-E38-E39 ... 5065wt_952 Står ikke E61 kun E60 der . Får se ka det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Nå er jo E60 og E61 akkurat samme bil.. Foruten at førstnevnte er sedan og sistnevnte stasjonsvogn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå