in2you Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Er alltid en glede å få på sommerdekk ja, og skjønner godt at du gleder deg til å få på dine! ^^ Fikk på mine igår, så nå er bilen min også all black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Sommertøflene på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Niiice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Ble påkjørt bakfra i går. En del forskjellige kosmetiske skader, ergelig. Det var en Nissan Micra som traff meg og den er nok klar for skraphaugen etter smellen! Kvalitetsforskjell. Måtte derfor pleie bilen litt ekstra i dag med Turtle Wax Black Box, veldig fornøyd med denne poleringen. Blank og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Mener jeg skimtet bilen din igår, i kjelleren under Kulturhuset? Kjedelig med påkjørsel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Mener jeg skimtet bilen din igår, i kjelleren under Kulturhuset? Kjedelig med påkjørsel! Det kan stemme! Jeg stod hjemme og polerte da det begynte å regne noen dråper, så jeg kjørte like gjerne i parkeringskjelleren og gjorde ferdig jobben der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amb87 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Det der var mildt sakt en GROM bil!! Elsker utseende!! Har selv nettop fått en E61 touring 07 mod! Har lyst til og gjøre litt med den for og si det sånn men koster jo penger!! (kan jeg spørre hva dette har kostet deg?) Og hvordan er det og kjøre med den dekk dimensjonen såorer det mye/er komforen borte? Jeg tenker på 20"! Mvh Arne-Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Det der var mildt sakt en GROM bil!! Elsker utseende!! Har selv nettop fått en E61 touring 07 mod! Har lyst til og gjøre litt med den for og si det sånn men koster jo penger!! (kan jeg spørre hva dette har kostet deg?) Og hvordan er det og kjøre med den dekk dimensjonen såorer det mye/er komforen borte? Jeg tenker på 20"! Mvh Arne-Marius Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter jeg pris på Når det kommer til sporing og dekkdimensjon så avhenger det en del av dekktype. Styr for all del unna RunFlat-dekk, de sporer mye. Gode dekk (normalt gode dekk i middelklassen) sporer etter min mening lite når de er nye, men de slites fortere. Det vil si at etter to sesonger så er sporingen på grensen til plagsomt, så det er nok lurt å legge inn i budsjettet å bytte dekk kanskje en sesong oftere for å unngå sporing! Jeg har 275 bak, og det synes jeg går fint, men pappa klager litt når han låner bilen, men han er jo vant med trillebårdekk på en Toyota til vanlig Sender deg en PM angående det siste spørsmålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amb87 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Kjempe flott svar! Da blir det nok 20" når den dagen kommer! Jeg har jo sitti på gsbildeler og drømt meg bort der har dem jo sonar eller falken dekk vet ikke hvem av de som er best men vil vel tippe falken i såfall! Men takk for et veldig utfyllende svar! Ok den er god! Mvh Arne-Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Kjempe flott svar! Da blir det nok 20" når den dagen kommer! Jeg har jo sitti på gsbildeler og drømt meg bort der har dem jo sonar eller falken dekk vet ikke hvem av de som er best men vil vel tippe falken i såfall! Men takk for et veldig utfyllende svar! Ok den er god! Mvh Arne-Marius Jeg har ikke prøvd de selv, men har lest mye tester på Falken FK452, for jeg tenker å kjøpe disse dekkene neste gang. Virker som et veldig godt dekk til en fair pris. De 20" concave-felgene til GS er jo veldig tøffe og prisen er heller ikke så gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amb87 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Kjempe flott svar! Da blir det nok 20" når den dagen kommer! Jeg har jo sitti på gsbildeler og drømt meg bort der har dem jo sonar eller falken dekk vet ikke hvem av de som er best men vil vel tippe falken i såfall! Men takk for et veldig utfyllende svar! Ok den er god! Mvh Arne-Marius Jeg har ikke prøvd de selv, men har lest mye tester på Falken FK452, for jeg tenker å kjøpe disse dekkene neste gang. Virker som et veldig godt dekk til en fair pris. De 20" concave-felgene til GS er jo veldig tøffe og prisen er heller ikke så gale Ja de er veldig fine! Men vil tro med tanke på at jeg skal gifte meg i år må nok felger vente til neste år! Hehe! Men et annet spørsmål hvordan fikk du blinklysene til og lyse hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Det er ikke blinklys, men markeringslys. De skal lyse hele tiden, men om de ikke gjør det så må antageligvis bilen kodes hos BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amb87 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Aha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Tatt av sotingen på sidevinduene fremme og lakkert calipperne gule, samt tatt en skikkelig grundig vask og skinntørk. Godt fornøyd med resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Hei. Det ble meget bra! Tenkte jeg skulle gå for gule kalippere jeg også når jeg bytter klosser/skiver. Og jeg lurte på hva du har brukt. Finner ikke noen gode svar på nettet.. Men så er jeg ikke den beste til å leite heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå