Gå til innhold

1973 modell E12. "Gino Valente" BILDEUPDATE SIDE 5

rakett
 Share

Anbefalte innlegg

Og Fredrik90, du som er så ENTUSIAST, jeg skjønner du sitter og griner over å se en E12 dø. Haha.

Ja jeg har vel ikke lagt skjul på at jeg synes det er trist med behandlinga den får. Hadde jeg hatt god tid, en stor garsje og mye penger så skulle jeg så absolutt ha reddet den :wink: Ingenting er så pent å se på som en strøken og orginal BMW fra 70 eller 80 tallet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingenting er mer morsomt enn denne tråden. Morsom lesning, og en flust av bilder av bilen som blir ødelagt. Ja, det er synd, men så utrolig morsomt å lese og :D

Kan ikke si jeg er så fan av E12, så det gjør meg ingenting å se den bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo faktisk...Mercedes fra den tiden er penere å se på faktisk :)

Dette er jeg helt enig i... dog med et stort unntak når det gjelder E9... :)

Jeg er ikke enig i mercedes vs bmw greiene, men lurer litt på hvorfor du Fredrik ikke kjøper deg E9 egentlig? Syns å huske fra dag en når jeg meldte meg inn her at du har hatt en liten forkjærlighet til de bilene, du hadde vel gjerne også da en E9 som avatar. Liker dem veldig godt jeg også, de er lekre å se på, men det er desverre langt mellom de bra og overkommelige eksemplarene i tillegg til at de begynner å bli for gamle for meg hva understell og motorteknologi angår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

heisann folkens...

Nei vi får se litt. Vi var ute å kjørte med den igår faktisk for første gang på lenge.

Var jævlig lættis, satt bilen i revers og fikk "bakover-fart", smalt den i første gir og børna bortover på ett hjul, langs en bussholdeplass, og over en traffikøy, med bremsen på. Sånn høy jævla kant, får se om vi får tatt bilde av de spora... Aldri prøvd det før, men måtte le av spora, som gikk langs holdeplassen, over øya og granittstein kantene og utpå veien igjen...

Etter så mange år med lappen og børning, har aldri den tanken slått meg før nå egentlig, rart at vi ikke har prøvd det for lengst.

Gjør veldig vondt å hogge den, men interiøret er nå lovt bort og blir mest sannsynlig hentet på fredag....

Dessuten, så roter den til hos Kenney... Den pynter liksom ikke opp selvom den alltid starter og går.

Avskilta ble vi også for en stund tilbake, so no more skilts on this shitter.

Men det kan se ut som det nærmer seg høggerm :( :( :( :( :( :(

Faen så kjipt egentlig.

Får prøve å se etter et sted å lagre den, er egentlig det som er det største problemet. Nytter liksom ikke å ha ALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter så mange år med lappen og børning,

Hvor mange år snakker vi om da?

noen år...

Enkelte mennesker vokser aldri opp vet du, men ikke uroe deg KVASI, jeg har allerede fått min straff, har gått uten lappen i langsommelige tider og jobbet gratis for staten.

Jeg foreslår at du kutter ut moraliseringen her...

I denne tråden er det lov å moralisere om sak (E12) og ikke person (meg )...

Jeg blir veldig glad hvis du bare holder deg unna, hvis drittkasting om person er ditt motiv.

Har du lyst til å si noe om E12en, eller dele en kul historie fra noe fett du har gjort; Velkommen skal du være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter så mange år med lappen og børning,

Hvor mange år snakker vi om da?

noen år...

Enkelte mennesker vokser aldri opp vet du, men ikke uroe deg KVASI, jeg har allerede fått min straff, har gått uten lappen i langsommelige tider og jobbet gratis for staten.

Jeg foreslår at du kutter ut moraliseringen her...

I denne tråden er det lov å moralisere om sak (E12) og ikke person (meg )...

Jeg blir veldig glad hvis du bare holder deg unna, hvis drittkasting om person er ditt motiv.

Har du lyst til å si noe om E12en, eller dele en kul historie fra noe fett du har gjort; Velkommen skal du være ;)

Altså, jeg har kastet dritt om/mot deg?

Jeg har vært ung jeg også, kjørt for fort mang en gang og mistet lappen har jeg også gjort.

Men livsfarlige vrak har ingenting på traffikert vei å gjøre. Har begravd endel berndomsvenner pga nettop det, og hvis du er for kul til å lære av endres erfaringer.. vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at dere har blitt/ blir anmeldt og fjerna fra offentlige veier i lang tid. Hverken jeg eller andre vil ha idioter i en haug av en bil i fronten..

Ja... Dette skrev du tidligere i tråden...

Jeg prøver bare å si til deg at jeg trenger deg ikke som lekepoliti her inne ;)

Bruk heller tiden mer konstruktivt på facebook eller noe...

EDIT: siden du også har mistet lappen, så tror jeg egentlig vi skjønner hverandre og ikke trenger å krangle... Vi er litt av samma ulla ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...