Gå til innhold

1973 modell E12. "Gino Valente" BILDEUPDATE SIDE 5

rakett
 Share

Anbefalte innlegg

Håper virkelig at dere har blitt/ blir anmeldt og fjerna fra offentlige veier i lang tid. Hverken jeg eller andre vil ha idioter i en haug av en bil i fronten..

Ja... Dette skrev du tidligere i tråden...

Jeg prøver bare å si til deg at jeg trenger deg ikke som lekepoliti her inne ;)

Bruk heller tiden mer konstruktivt på facebook eller noe...

Er det drittkasting, eller min mening?

Jeg har ingen intensjoner om å være politi, men om du gadd å tenke over synspunktene til folk med andre meninger enn deg er det store muligheter for å lære noe..

Om man snur på utsagnet ditt, jeg foretrekker forum med en viss seriøsitet der folk vet hva de snakker om. Fortrinnsvis av egen erfaring, men så klart ikke fra å ha satt andres og tilfeldige liv i fare. Så da trenger jeg vel ikke deg her inne på bimmers da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om man snur på utsagnet ditt, jeg foretrekker forum med en viss seriøsitet der folk vet hva de snakker om. Fortrinnsvis av egen erfaring, men så klart ikke fra å ha satt andres og tilfeldige liv i fare. Så da trenger jeg vel ikke deg her inne på bimmers da..

Hehe, og det kommer fra kongen av skitprat som spammer ned tulletråden dag ut og dag inn :lol:

Ang selvlært erfaring, så er du nok i feil land. Gjerrige nordmenn er best på å snakke skit på internett, fremfor å være ute på veien.

Burning og herjing er ganske uskyldig, og setter ikke andre sitt liv i fare. Reele risikoer på veien som f.eks pensjonister og diverse kvinnfolk blir det derimot snakket lite om, her i PKens høyborg.

Foreslår at du tar deg en ferie fra bimmers. Du må faktisk ikke kommentere alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulletråden ER jo for skitprat så ser ikke problemet med det faktisk... Og tror ikke kvasi er så gjerrig eller fattig...har vel råd til brus til kebaben han også på lik linje med deg..

Bilens eier kan gjøre hva han vil med bilen så lenge det ikke går utover allmenn sikkerhet. Måten han fremtrer på i denne tråden er patetisk "jeg slædda og burna over rundkjøringer jeg er så kul" holdning er dessverre uønsket de fleste plasser...

Du derimot er veldig flink til å kverulere, skape debatter OG anbefale løsninger på vegne av andre... Så kanskje du også skal ta deg en ferie? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET er vel bortimot det dummeste utsagnet jeg noen gang har hørt.

Hvor mange tror du har omkommet av å burne bort litt gummi bortover sletta eller ta noen smultringer? Ærlig talt, nå må dere se realiteten i øynene her.

Det som faktisk er farlig for liv og helse på veien er folk som kjører altfor fort ift forhold, altfor sakte eller i rus.

Bilens eier kan gjøre hva han vil med bilen så lenge det ikke går utover allmenn sikkerhet. Måten han fremtrer på i denne tråden er patetisk "jeg slædda og burna over rundkjøringer jeg er så kul" holdning er dessverre uønsket de fleste plasser... Du derimot er veldig flink til å kverulere, skape debatter OG anbefale løsninger på vegne av andre... Så kanskje du også skal ta deg en ferie? :)

Jeg har vært en kamerat av trådstarter i ca 23 år, og selv om han kanskje gjør noen tvilsomme ting til tider, så frisker det ihvertfall opp i en ellers grå A4-hverdag. Så jeg vil ikke moralisere!

Du har rett i at jeg kanskje er litt bombastisk noen ganger, men det er fordi jeg synes svart/hvitt og fordommer er morsomt (selvom det ikke alltid er sant). Ferie blir det derimot dårlig med, må nok innom et par ganger i uka ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange tror du har omkommet av å burne bort litt gummi bortover sletta eller ta noen smultringer? Ærlig talt, nå må dere se realiteten i øynene her.

Det som faktisk er farlig for liv og helse på veien er folk som kjører altfor fort ift forhold, altfor sakte eller i rus.

Sikkert ikke så mange som har død av burning og spinning, men det er likvel totalt på trynet å holde på med slike meningsløse akriviteter. Når er det også sånn at dette sees på som forstyrrelse av offentlig ro og orden og faktisk er ulovlig, Norsk lov er ganske klar der og de som bryter den har ingen sympati fra meg.

Hadde noen drevet og burnet rundt i mitt nabolag hvor det er unger og annen trafikk så kan jeg love deg at disse folka hadde blitt gule og blåe etter hvert :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og diskusjonen går...

Skulle alle hatt det gøy med biler slik som vi har hatt med e12en, så hadde vi hatt ett problem, så jeg kan ikke annet enn å takke dere for å være korrekte og ordentlige (og litt kjedelige/ kjipe ? ;) )

Selvom temaet for meg er utdiskutert for årevis siden....

Jeg har sittet i rettsalen og diskutert dette, og kommer ikke til diskutere det med dere her... Jeg har reel livserfaring innen temaet, vil derfor ikke bruke tid på den slags diskusjon her, hvor hver og en av oss sitter gjemt bak et tastatur og føler seg sånn passe tøffe. Diskusjonen blir da altfor virkelighetsfjern og preget av veldig overdrevne uttalelser, slik som Fredrik 90 som skal banke opp folk. (klart at vold er greit, men børning er ugreit - det viser at vi alle har en forskjellig virkelighetsoppfatning av hva som er "lov" )

Uansett, det svarte interiøret har funnet veien inn i en annen E12, og nye eieren var kjempefornøyd med det ! seter dørsider, rubbel og bit.

Så det er jo hyggelig. Med på kjøpet fikk han også hjulkapser og andre originaldeler:)

Så den kan (gjerrige) bimmersfolk suge på mens de spiser kebab og gurgler i seg pepsi max :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90 som skal banke opp folk. (klart at vold er greit, men børning er ugreit - det viser at vi alle har en forskjellig virkelighetsoppfatning av hva som er "lov" )

Når tilsnakk gjentatte ganger ikke nytter så må fysisk "overtaling" til, særlig når myndighetene prioriterer andre ting.

Er en god del småbarnsfedre rundt her som ikke hadde tatt lett på det om noen burna rundt her som ungene ferdes. Vi hadde en episode om en kar som gjentatte ganger hadde fått tilsnakk om å roe kjøringa (Politiet ble varsla med de ga faen) da det en dag tippa for en familiefar. Råne Opelen dundra rett i siden på en V70 med bla 3 unger i som kom rundt ett hjørne inne i boligområdet. Fyren i den gamle burne Opelen blir nok aldri helt seg selv igjen :applause: Skjønner han meget godt jeg, hadde gjort det samme selv om jeg fryktet sikkerheten til meg selv og ungene [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sier at burning/drifting IKKE er farlig!

:) :)

Det der er bare ren idioti!

Men om noen steller seg opp på et øde sted hvor en velger å stå stille og burne.. hva er risikoen? Intet mer enn en ødelagt bil og et førerkort som kan forsvinne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sier at burning/drifting IKKE er farlig!

:) :)

Det der er bare ren idioti!

Men om noen steller seg opp på et øde sted hvor en velger å stå stille og burne.. hva er risikoen? Intet mer enn en ødelagt bil og et førerkort som kan forsvinne :wink:

Hehe, er heilt enig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...