Kjennern Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Skulle gjerne blitt med men er ikke hjemme..Har utrolig lyst til å prøve noe som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Jeg kunne tenkt meg dit for å ta bilder og video. Koster det noe å komme inn hvis man ikke skal kjøre, men bare se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Nei, koster kun og kjøre, kom da, det hadde vært utrolig tøøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Det starter kl. 11:00 og hvor lenge varer kjøringen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Tipper ca 16ish. Bare jeg og Carl som reiste fra Gjøvik Jon. Vi står utafor porten nå, og det er ingen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Jeg noekult og azeton er på vei oppover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Må dessverre melde frafall, selvom jeg gledet meg VELDIG. Slik går det når du låner bort bilen din til en idiot : http://www.budstikka.no/nyheter/to-drev-villmannskjoring-i-vestmarkveien-for-politiet-kom-1.6702103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Ok, jeg får ta meg en tur. Hvis noen ser en asiat med schwært kamera så er det meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 kom hjem derfra nå...koselig å se igjen folka... men var for mye is og humper i enden av stripa så jeg tok bare en runde utpå der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Banen var ikke særlig bra underlag på men morosamt for oss som ikke hadde bil engang og skravle litt bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Må dessverre melde frafall, selvom jeg gledet meg VELDIG. Slik går det når du låner bort bilen din til en idiot : http://www.budstikka.no/nyheter/to-drev-villmannskjoring-i-vestmarkveien-for-politiet-kom-1.6702103 M|Fjeld som har lånt bil eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 må da vel betale omreg da.. Ja var koselig å treffe billøse folk også..selv om dere ikke frøs like mye Og takk for dytten helt på slutten.. sjuern sank seg jo dypere og dypere ned i snøen mens den stod der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Må dessverre melde frafall, selvom jeg gledet meg VELDIG. Slik går det når du låner bort bilen din til en idiot : http://www.budstikka.no/nyheter/to-drev-villmannskjoring-i-vestmarkveien-for-politiet-kom-1.6702103 M|Fjeld som har lånt bil eller ? Var meg ja.. Kom kjørende helt fint jeg og skulle parkere bilen, det ble blåst opp til vill sladding på plassen og på veien opp.. Rart det når det var flere andre folk der allerede når jeg kom som drev og lekte seg på veien Men men, får den tilbake igjen om 3 uker, så overlever med buss inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Må dessverre melde frafall, selvom jeg gledet meg VELDIG. Slik går det når du låner bort bilen din til en idiot : http://www.budstikka.no/nyheter/to-drev-villmannskjoring-i-vestmarkveien-for-politiet-kom-1.6702103 Men innerst i en blindvei på en stor parkeringsplass? Hva er farlig med det? Oppgitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Spurte også politi mannen hvorfor i helvete jeg skulle miste lappen for en liten snurr på speilblank is med en gammel 525 på en svær parkeringsplass helt tom for folk! Ba han om å ta bilen og ta en runde selv, nei det var ikke aktuelt det.. Håpløst så til de grader at det faen meg ikke burde gått ann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå