gallay Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Leker bil har du Felgene i gun metal er veldig fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Dårlig utvalg på finn, eller via BMW? på finn og hos felgforhandlere. fx hos sharif er det en ukes leveringstid på de dekkene jeg trenger i 19 tommer. Hos bmw har jeg nok ikke sjekket. Hadde jo vært kult med de originale 19" m sport felgene men regner med at de er priset som en medium bruktbil Leker bil har du Felgene i gun metal er veldig fine Takker Synns også de er fine men veit ikke om det er helt innertier da........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Ligger noen originale M351 19 tommere med dekk til salgs på Ebay. De befinner seg i Tyskland, og må i såfall hentes. Ellers dukker de opp iblant her hjemme også. Var selv en svipptur til Stavanger i går og hentet fire komplette hjul for 17 000,- hos en hyggelig kar som annonserte her på Bimmers. 105 mil på en dag, gikk som en drøm. Måtte jo montere de med en gang... Ellers kan du jo gå for 20" MAK Bimmer (Finnes også som 19 tror jeg) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33749901 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Beklager men bilen din kledde ikke de felgene noe særlig, Heldigvis melder jeg meg frivillig til og kjøpe de for en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Litt lek med kamera i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Meget pen og riktig utstyrt bil.. Det jeg lurte på, hva er utstyrkode: 8TF aktiv forgjengerskydd? ellers har du fått deg sommerfelger, evt. hva blev det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Takker er meget godt fornøyd med både bil og utstyr Men veit faktisk ikke hva den koden der er eller gjør Lider veldig med valgets kvaler på felg fronten. Valget står vel mellom de originale 19 m-sport, mak bimmer, tsw donnigton eller tsw nurburgring. Greier ikke å bestemme meg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Meget pen og riktig utstyrt bil..Det jeg lurte på, hva er utstyrkode: 8TF aktiv forgjengerskydd? ellers har du fått deg sommerfelger, evt. hva blev det? Jeg mener det betyr at dersom man treffer en fotgjenger, spretter panseret opp i bakkant for å gjøre smellen mykere for fotgjengeren. Virker i hastigheter fra 25-60 km/t mener jeg det sto. Skal øke deformasjonssonen under panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Meget pen og riktig utstyrt bil..Det jeg lurte på, hva er utstyrkode: 8TF aktiv forgjengerskydd? ellers har du fått deg sommerfelger, evt. hva blev det? Jeg mener det betyr at dersom man treffer en fotgjenger, spretter panseret opp i bakkant for å gjøre smellen mykere for fotgjengeren. Virker i hastigheter fra 25-60 km/t mener jeg det sto. Skal øke deformasjonssonen under panseret. Alt dem finner på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Blev 19" beyern mesh jeg setter på min ser det ut for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Da ble det endelig nye felger og dekk Gikk for Mak Bimmer i 19" med Dunlop sport sp Ble veldig fornøyd med resultatet Hva synns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Det må jeg si ble veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Det må jeg si ble veldig pent! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Det ble jo riktig så flott. Hvilke bredde og innpress valgte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blodstrupmo1 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Ser veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå