Kvasi Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Få denne folkevogna bort herfra er du snill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Tror ikke poenget med denne bilen er looks Gleder meg til å se den kjøre, liker den motoren der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Det var da voldsomt til mye indre uro og usikkerhet folk fikk utløp for her da.. Burde vært krav om å legge ut bilder av egen bil når man skal kritisere andres bil så krasst. Er sikkert minst 1 her som har angel eyes på sin bil som ikke hadde det orginalt, eller en styling fanger, eller uorginale felger som kunne vært kritisert, pekt på og ledd av! Gi nå folka cred, de har gjort noe moro ut av noe som podusenten har laget så kjedelig som mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhaage Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Det var da voldsomt til mye indre uro og usikkerhet folk fikk utløp for her da.. Burde vært krav om å legge ut bilder av egen bil når man skal kritisere andres bil så krasst. Er sikkert minst 1 her som har angel eyes på sin bil som ikke hadde det orginalt, eller en styling fanger, eller uorginale felger som kunne vært kritisert, pekt på og ledd av! Gi nå folka cred, de har gjort noe moro ut av noe som podusenten har laget så kjedelig som mulig.. De spurte om våres mening, og det fikk de. Dumt å kaste vekk en så fin motor på en passat i utgangspunktet, men stylinga tok kaka. Synes ikke bilen har noe på forumet her å gjøre, selv om drivverket er fra BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Er enig med flere her om at utseende ikke var spesielt tiltrekkende. I tillegg hører nok denne bedre inn på vacn-forumet, og ikke bimmers, til tross for bmw-deler på den, bilen min passer jo ikke inn på volvoforum om jeg skulle hatt et håndtak eller spylervæske fra volvo? den burde iallefall ligge under "Annet bil og motor" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 De spurte om våres mening, og det fikk de. Godt poeng så ikke det før etterpå, men synes fortsatt enkelte var litt vel krasse, for SÅ ille var det ikke (hvis man ser hvor gæli det KUNNE vært gjort) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Har ikke laget en tråd om denne jeg... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Okei, nå skal vi konfrontere en ting, feks hvis jeg har en BMW med en sliten volvodiff så skal jeg poste den på et volvoforum fordi jeg har en diff som kommer fra en volvo? Tåpelig... Synes forumer rundt omkring blir rotete når det ikke omhandler det tema det nettopp dreier seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Men her har de jo tatt en e39 med komplett for og bakstilling, løfta karosseriet og satt på ett Passat skall og slengt oppi en kompressormata Ls1 for å få fart på sakene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Åja vel ja, akkurat ja, så da kan det postes her da fordi noe av understellet er fra en e39?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Men her har de jo tatt en e39 med komplett for og bakstilling, løfta karosseriet og satt på ett Passat skall og slengt oppi en kompressormata Ls1 for å få fart på sakene Da er mitt spørsmål: Hvorfor legge ned så mye gromt arbeid for så å ødelegge den i siste fasen med planetens styggeste styling og lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 bilen hadde vært RÅERE om dere hadde gått for vanlige sorte lykter foran, og clean original look istedet for fast&furious anno 2001... Men tøft med fet motor og RWD i en slik familie-sliter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Dette er jo en demobil, dvs laget for å skape oppmerksomhet rundt firmaet og hva de er i stand til. Ingen tvil om at den hadde vært penere/tøffere med clean styling eller dønn standard, men hvor mange ville husket den da? Automote fikk mye oppmerksomhet for E36 caben sin. Ikke alle var positive, men "alle" visste hvem de var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Åja vel ja, akkurat ja, så da kan det postes her da fordi noe av understellet er fra en e39?... Jepp! Hehe, og det værste er jo at den fattet din oppmerksomhet den har jo en relasjon, med ganske vitale deler Nbcustom: du har brukt for lite tid på Internett hvis lykter og stylingen på denne vinner kåringen verdens styggeste, men det er det jo bare å misunne deg for, som har sluppet unna traumatiske opplevelser passerte senest i natt en E34 som gikk denne en høy høy gang... Ville ikke valgt å lage bilen slik selv da, så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå