trond67 Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Blir vel ikke mye råere http://www.dinside.no/888198/bmw-m-550d-rekord-diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 å svarte !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 http://bil.aftenposten.no/bil/Denne-bok ... 14718.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Gromt! Og med 3 turboer er det et formidabelt potensiale for større effekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 off .m. med diesel, det neste blir vel at bmw kommer med en el bil i m versjon. syns de kunne gjort noe mer på utsiden en at den ser nesten helt standar ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Å bruke ///M på en diesel er skam og fy, så bilen er i dine øyne ikke en ekte m bil, men å jasse opp utseendet er helt greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Helrå bil det er, nå kan vi med sikkerhet si at BMW har verdens raskeste diesel familiebil igjen Men M-navnet skulle de holdt utenfor synes jeg, diesel har ikke noe med M å gjøre. Lurer på hva denne vil koste, langt over millionen i allfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Tok et teoretisk regnesstykke på tysk pris-tysk moms+avgifter og kom fram til ca 1,2. Dvs 300K mer enn 535dxdrive som har 68hk mindre. Kommer uten tvil til å bli en helt fantastisk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Å bruke ///M på en diesel er skam og fy, så bilen er i dine øyne ikke en ekte m bil, men å jasse opp utseendet er helt greit? ta det litt me ro nå, du skriver jo som om jeg mener og hive på noe rieger styling men det gjør jeg ikke, det jeg mener er når de først skulle lage denne m bilen(f11 f10) i diesel så kunne de lagt på noen detaljer og sånn småting siden er en m bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Synes den ser bra ut jeg, men til sammenligning, tidligere "M-sport" modeller som har hadd: -Gjennomført understell, dempere, fjærer, stabstag -Gode seter (alcantara på e39,e46,e90) og ymse interiør stash -M "aerodynamikk". Den nye modellen ser ut til å være akkurat det samme, bare med den sprekeste 3 literen. Hadde håpet på grommere bremser også for å skille den fra tidligere m-sport, eventuelt en "smg" kasse som et alternativ til automat, eller i det minste en manuell kasse, men ser dårlig ut gitt. edit; folk leser på amerikanske forum, som ikke er vant til å se "m" biler som ikke er m3/m5. Her i europa har i hatt "m sport" biler "alltid". Ser ikke helt den store forskjellen, før het det "M-Technic", så ble det "M Sport", og nå "M Performance", hvorpå den siste transformasjonen betyr at det kun blir tilgjengelig med en "M justert" diesel, evt bensiner. Det mest bekymringsverdige mener jeg heller er at dette trolig betyr slutten på biler med mindre (bedre tilpasset norge) motorer og full m pakke for de som liker å kjøre, men ikke har eller tar seg råd til noe slikt som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Sånn motor vil jeg ha i 324'n min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrE36as Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Må vel egentlig bare innrømme at jeg blir bare mer og mer fortrolig med disse diesel"m"børsjene til BMW Tommeln opp fra meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Tror man skal være i overkant grinebiter vist man ikke finner kjøreglede i en sånn bil og bare sitter og irititerer seg over at den har disel på tanken. Håper top gear og jeramy clarkson tester den. Hadde vært rasende artig og høre hva jordens aller største disel hater hadde å si om saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 http://www.tv2.no/underholdning/broom/b ... 95371.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå