Skeie`s-528IA Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 smykke av en bil.va havner noe slikt på med skilt? send gjærne PM om du ikkje vil ud her med pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Herregud for en bil... Jeg går og legger meg tror jeg, i fosterstilling mens jeg napper meg rolig i løken og gråter litt... En dag.. Hehehe.... ja... man kan bli frustrert og deppa over mindre. Dette er en fin bil og en skikkelig godbit for BMW entusiaster... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 legg inn avgiftene på noe sånt nytt, trekk fra 75%. I tillegg kommer kjøpssummen og 25% i moms oppå der igjen. Sier seg selv at det blir endel hundretusener...og verdt hver krone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 ja forsto jo det at det ble dyrere en en skoda... men ja.sto vel en E38 alpina til 250 her for en stund si på finn så va blå. så lurte på om disse va mye billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Bare avgiftene på denne her ligger nok på nærmere 200.000.. så det skal holde hardt for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 tviler..uansitt et smykke av en bil digg å se at det blir tatt inn slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Lenge siden jeg har sett denne nå. Har gått her i Telemark. Bildet er tatt for noen år siden, har sladdet reg.nr og nå husker jeg ikke hvor jeg har orginalbildene liggende. B12 5.7 Switch-Tronic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Gratulerer så meget med grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 (piiiiiiiiiiiiip) for en bil, drømmebil gange en million håper på å se denne live i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Lenge siden jeg har sett denne nå. Har gått her i Telemark. Bildet er tatt for noen år siden, har sladdet reg.nr og nå husker jeg ikke hvor jeg har orginalbildene liggende. B12 5.7 Switch-Tronic. E32 kom aldri originalt med 5,7 fra Alpina, største motor var 5,0. Så denne har nok et skilt bak og mulig motor fra en e38 b12 5,7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 (piiiiiiiiiiiiip) for en bil, drømmebil gange en million håper på å se denne live i sommer Ta med noe gøy du har stående, så ses vi nok på BMWCCN sitt treff på vallahovin, pluss mye andre steder i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 smykke av en bil.va havner noe slikt på med skilt? send gjærne PM om du ikkje vil ud her med pris Kommer ann på, ettersom det er så få igjen så stiger de i pris. Og ligger ikke mange for salg internasjonalt heller. Men pris finner man ut etter avgifter. Ikke akkurat en billig bil dette men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Slenger ut noen bilder fra luftingen av bilen jeg Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 deilig bil og mc du har perfekte samlingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 sier det igjen, flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå