scoot Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Enda en Alpina? Hvordan utdannelse har du ? Få ut noen bilder a, du eier jo allerede en av drømmebilene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Enda en Alpina? Hvordan utdannelse har du ? Få ut noen bilder a, du eier jo allerede en av drømmebilene mine Bilder er ute! Alpina er gøy, Plumber is the thing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Enda en Alpina? Hvordan utdannelse har du ? Få ut noen bilder a, du eier jo allerede en av drømmebilene mine Bilder er ute! Alpina er gøy, Plumber is the thing tøff bil =P likte ratt giringa så fin ut denna da =) klart er plumber the thing! folk i dress tjener ikke spenn ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Hey bitch! La noen grombiler være igjen til oss andre a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 2stk flotte Alpinabiler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Kan skrive under på at begge bilene er like strøkene i virkligheten som på bildene, tydlig at de har blitt tatt like godt vare på hos tidligere eiere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Kan skrive under på at begge bilene er like strøkene i virkligheten som på bildene, tydlig at de har blitt tatt like godt vare på hos tidligere eiere. Ja de bærer preg av bra vedlikehold mm. Men nå venter jeg spent på når du får kjøpt deg en B10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 GUD OG HIMMEL!!!!! Flott liten samling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Helt okei samling det her, en E34 og en 6'er så eru der. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Mye bra tilbakemelding. Noen som kjenner til noen Alpina B3 3,2 e36 på Norske skilt? Vet om 3,0 men aldri hørt om noen med 3,2.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 hvordan motor er det egentlig under panseret? er det s50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 hvordan motor er det egentlig under panseret? er det s50? 328 M52 som Alpina boret opp til 3,2 med 265 horses, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 ah, passer jo rett nedi e39'n den da Men hva skjer med skilter på de da? du skulle vente med e32'n mener jeg å huske, men hva med b3'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 ah, passer jo rett nedi e39'n den da Men hva skjer med skilter på de da? du skulle vente med e32'n mener jeg å huske, men hva med b3'n? Ja B12 venter jeg med. Men blir skilter på B3 så blir eneste B3 3,2 med skilt jeg vet om hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå