johnja Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Vårstemning på Røyse Fikk seg en vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Spa-behandling er vel fortjent, kryper mot vår og sommer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 "Ferierer" i Alvdal om dagen, der var det i dag -29 !!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Deilig å få ut bilen litt tenker jeg Er flott med vår, tørre veier og sol hver dag, lurer på å hive på sommerdekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Virkelig flott bil, har sett på denne på flere treff i fjor. Var en ting jeg lurte på om denne bilen, ser du skriver at denne er bygd av Manhart Tuning i Huckelhoven, Tyskland. Har også hørt av en fyr på ett treff i fjor sommer at denne var bygd av SSP, gamle bilen til faren til Tarjei ble det sagt. Hva er egentlig historien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Den er ikke bygd av ssp, men ble kjøpt ny som 518i i Norge. Sendt til Tyskland, hvor den ble ombygd av Manhard tuning, og tuv godkjent. Mener den ble kjøpt i november-94 og ferdig ombygd og godkjent mars -95. Dette er det papirer på. Bilen ble vist nok kjøpt ny av en av ssp folkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Aha, skjønner. Pa slike "snakkis" biler, så forandrer vel historien seg litt og litt fra munn til munn Regner med at du stiller med 540, BiTurbo og 335 på alle treff i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Hentet alpinaene i dag etter noen måneder med stell, ser meget bra ut.Det er satt på nye emblemer, og nye pirelli dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Heftig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Fett! Har du mer news/bilder på hamann ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 De skal prøves på 540'n, mulig jeg selger de om det kommer et vettugt bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 De skal prøves på 540'n, mulig jeg selger de om det kommer et vettugt bud hmm, sugen på de eg, får gi meg en pm med pris hvis du vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 De skal prøves på 540'n, mulig jeg selger de om det kommer et vettugt bud hmm, sugen på de eg, får gi meg en pm med pris hvis du vurdere det Til meg også John.. Hadde vært grom på m5'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Har du skrudd de fra hverandre eller er de fortsatt slik som du kjøpte dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 De er slik jeg kjøpte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå