Evenol Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Den røde har jeg ikke tid til, så jeg tar ut den originale radioen, og kjører den på dynga. Idiotisk kjøp av meg Synd, for den er egentlig veldig bra teknisk, og veldig lite rust. ja er farlig å kanskje selge videre Han prøvde jo å selge den i lang tid... men ingen som var interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Han prøvde jo å selge den i lang tid... men ingen som var interessert. På Finn? Alt kan selges for riktig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Den er så flott den Alpina'n din. Og alpinafelgene er mat for mons! Hadde jeg hatt en bil å sette dem på hadde jeg kjøpt dem tvert selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Den røde har jeg ikke tid til, så jeg tar ut den originale radioen, og kjører den på dynga. Idiotisk kjøp av meg Synd, for den er egentlig veldig bra teknisk, og veldig lite rust. ja er farlig å kanskje selge videre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 John, du må da ikke kaste bilen. Er jo bare småtterier og fikse så er den på veien igjen. Legg den ut på finn så blir den solgt rimelig fort tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Hehe Jeg kom på bedre tanker og ga den bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Må säga att den ser ännu bättre ut i verkligheten! Trevligt att träffas. Detta var nog den enda träff som jag har varit på där jag tyckte att det var för många bilar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Nå må jeg ha en forklaring her? Hvorfor selger du denne og 540'n, alle felga dine osv? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Har du solgt alpinaen allerede? Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Har du solgt alpinaen allerede? Sent from my brain, using my fingers to write Det gikk utrolig fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Var ikke noe å si på prisen hvertfall. Håper den kom i gode hender liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå