bjorneoen Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 (endret) Hei! BMW 116i N45B16 E87Modell: 2006Farge: Sonora metallic Km stand ved kjøp: 67.000kmInformasjon om bilen: Utstyrsliste: Ettermontert utstyr: Andre ting som er montert: - 1M frontfanger - M-sport bakfanger - BMW 130i eksos med dobbelt enderør - Facelift LCI xenon frontlykter (sort innmat) - Facelift LCI Led (High) baklykter, sotet for blackline look- Defa WarmUp Link full pakke med motorvarmer kupévifte og styring via mobiltelefonen- Defa DVS-90 alarm- Cadence FXA5100 forsterker, forsterker lyd på alle høyttalere- 12" 800W Zachry sub koblet til forsterker- BMW carbon emblemer felger- Xenon hvitt interiørlys- Xenon hvitt skiltlys- Chrome blinklyspærer i frontlykter og baklykter- Midtkonsoll med armlene og plass til iDrive kontroller- BMW sports antenne på taket- Multifunksjons sportsratt- Svarte blanke nyrer/grill- Alufelger sommer M6 felger 235/35/19 , innpress ET37 8,5"!- BMW M dør-terskellister foran og bak- BMW M aluminiums pedaler - S5ACA HIGH-BEAM ASSISTANT - Telefonstasjon i midtarmlene med USB - Snap-in adapter MEDIA for iPhone 5sPlaner: - Montere sota led sideblinkere- Sote sideruter bak og bakrute - Takspoiler - Elektriske vindusruter bak - Elektrisk foldbare sidespeil med avblendingsfunksjon Bilder av bilen fra fabrikk iforhold til bilens utstyrsliste: Her er noen bilder fra da jeg kjøpte bilen i februar 2012: Slik var den med original pre-facelift fanger: Så var det på med M-Sport fanger: Så endte det opp med med 1M fanger: Endret Oktober 10, 2015 av bjorneoen Mmm.bimmer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Fin Fin farge og hvilken er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Takk! Fargen heter sonora metallic Syntes selv det var litt kult med en farge som ikke er så vanlig. Hvertfall ikke ut ifra det jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 oi det var en litt spenstig farge ja, stilig! liker planene også, men hva med ac-schnitzer splitters foran? Tror det kunne blitt meget bra gratulerer så mye med 1er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Hehe ikke så mange med dennne fargen nei! Har sett litt ac-schnitzer foran ja, men sliter litt med å finne noen god side som selger disse til en overkommelig pris? Noen som veit om en side? Ser de har på Schmiedmann, men 5 tusen da... Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Fin bil og nydelig farge! Ser at avataren din ble litt "klemt", her har du en "uklemt"-versjon om det er ønskelig: http://i41.tinypic.com/5b9s1e.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Takk! Bra dere liker fargen! Var litt spent på hva folk ville synes om den, så langt har det vært veldig positivt, godt å høre! Også takk for avatar bilde, gjorde seg meg en "uklemt" versjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 hmm.. ser GS selger til 5600,- kanskje du kan vere heldig å finne noen på ebay? har ikke handlet der selv så vet ikke helt hvordan det funker.. hehe.. men hadde blitt stilig ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Hadde blitt stilig ja, men 5600kr for en frontleppe som jeg i tillegg må lakkere, blir altfor mye for meg dessverre :/ Blir nok å holde utkikk på ebay ja Har handlet mye der før så jeg veit litt hvordan det funker Noen som forresten vet om et sted i Buskerud område, som er gode og billige på soting av ruter? Men har sett litt på frontlykter. Står mellom 2 stykker, hvem ville dere valgt? Begge disse lyktene kan også fås i chrom/sølv innvendig. Veit det er mange forskjellige erfaringer med ebay lykter i forhold til orginale, men gidder ikke bruke såå mye penger på lykter Kan jo finne gode på ebay og diverse andre sider også. Hvem av disse tror dere hadde passet bilen min best? Eventuelt noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Har du tatt vekk hele hengerfestet??? Eller kun kroken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Neinei, ikke hele! Kun kroken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Kul farge! Ligner litt på fargen jeg har på bilen min IMG_9674 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Takk! De var ikke så ulike nei, hva heter din? Har ikke sett den før tror jeg, men var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Takk Fargen min heter messing metallic, individual farge. Syns du kanskje bør gå for performance fangerne! De syns jeg ser best ut på e87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Grattis med fin fin bil! Har performance parts til E87/81 tilsalgs! Pm hvis du er int i hva jeg har av deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå