Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

Det ble dritbra! med matchende tåkelys så blir det enda bedre :) Bestilte meg 80w CREE LED som jeg skal prøve, vi får se hvordan det blir :)

 

Jaa kan ta et bilde med matchene tåkelyse og legge ut også men må bare finne kameraet først, mobilen klarer ikke ta noen fine bilder av det! :P

Blei veldig bra match mellom angel eysa og tåkelysa, lik farge så blei meget kult og tøft :D

 

Ah tøft da!! :D som du skal ha i tåkelysa eller??

Er det av den typen litt store led lys med sånn vifte og ballast??

 

Vurderer sterkt å kjøpe et av de CREE LED setta med ballast og LED pærer som lyser 1800 lumen til å ha i tåkelysa!

 

Som disse: 

http://www.ebay.com/itm/50W-UNIVERSAL-H8-H9-H11-CREE-LED-HEADLIGHT-CONVERSION-KIT-DRIVING-LAMP-1800LM-/151181047486?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item233317b6be&vxp=mtr

 

De kommer jo instant på og skulle gjerne hatt tåkelysa mine som velkomstlysa  men siden jeg har xenon så kan jeg ikke det for de bare blinker når det dimmes opp med velkomstlysa og da bare slutter de å lyse...

På FRM2 lysenheten så hadde man mulighet til å sette tåkelysa til å komme direkte på som velkomstlys men denne funksjonen er fjernet i FRM3 av en eller annen idiotisk grunn.. så da har jeg bare mulighet til "soft on" og det funker utrolig dårlig med xenon..

 

CREE LED kan vel dimmes på velkomstlys tror du ikke?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en video av velkomstlysa mine og følg meg hjem lysa som jeg fikk til å komme på ved å trykke på nøkkelen, alt takket være FRM3 modulen som jeg monterte! :D

Filma med mobilen så dårlig kvalitet men funker vel! :)

 

Ser ut som lysa blinker en del på videoen, men det er bare fordi kameraet ikke klarer å ta det opp ordentlig for går veldig smooth in real! :)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ettermontere lys i de utvendige håndtakene. :)

 

Ja det hadde vært noe det! :) 

 

Hva trenger jeg da egentlig?

Nye dørhåndtak og ledningsnett? :)

 

Har vurdert det tidligere, men har ikke fått meg til å kjøpe det enda hehe

Må vel lakkere dørhåndtaktene også og da blir det fort mye penger :(

 

Går vel ikke ann å bare bytte den delene med lyset i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan muligens lage hullet for lampen i de eksisterende håndtakene, men jeg er igrunn redd for at det er et tapt prosjekt. Ellers er det vel bare å koble de til lysmodulen vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan muligens lage hullet for lampen i de eksisterende håndtakene, men jeg er igrunn redd for at det er et tapt prosjekt. Ellers er det vel bare å koble de til lysmodulen vil jeg tro.

 

Ja hehe tror ikke jeg tar sjansen på det, men sjekket bmwfans siden for delenummer nå og jeg trodde man trengte hele dørhåndtaket jeg men ser ut som man kun trenger å kjøpe den bakre delene av dørhåndtaket med plass til lys :)

 

Skal sjekke pris hos bmw jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt noen bilder i dagslys i dag med tåkelysa på også :D

Ble overrasket over hvor godt ringene lyste selv i dagslys, deilig å endelig ha noen angel eyes som folk ser..! :P

 

Og så ut som de passet bra med resten av lysa :)

 

 

Digg med snø :D :D :D

 

post-67554-0-74963800-1386245680_thumb.j

post-67554-0-02531700-1386245727_thumb.j

post-67554-0-32383300-1386246364_thumb.j

post-67554-0-75249300-1386246402_thumb.j

post-67554-0-37796400-1386246426_thumb.j

post-67554-0-51910100-1386246461_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du link til t5 pærene i depo lyktene? eg har noen SMD white t5 led pærer, men virke ikk som di lyser like godt som dine.

http://www.ebay.it/itm/20-SMD-LED-T5-WHITE-ANGEL-EYES-with-CANBUS-for-FK-DEPO-/110625118088?ssPageName=ADME:L:OC:GB:3160

 

her er link

 

Har akkurat de samme pærene som du linka til! ;) t5 white led 6000k med sånn led på hver side for bedre lys.

Rart det lyser forskjellig da, for mine lyser meget bra!

 

 

Kanskje det har noe med volten å gjøre?

Det går jo ann å endre på volten på angel eysa slik at de lyser sterkere, altså øke brightness men det er ment for originale angel eyes tror jeg, så vet ikke om det funker på DEPO sine.

 

Noen som vet om det vil fungere på DEPO sine angel eyes?? Og eventuelt hvordan man gjør det?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått til noe sykt kult!!! :D :D

 

Vet ikke om alle veit det, men en utrolig irriterende forskjell fra lysenheten FRM2 til FRM3 er at det ikke går ann å få tåkelys direkte på som velkomstlys!!

 

Med FRM2:

 

WL_NSW (welcome lights with fog lights)

nicht_aktiv (ikke aktiv)

soft_einschalten (soft-on)

hart_einschalten (direct on) Direkte på er det eneste som funker hvis man har xenon lys i tåkelys! Med soft så bare blinker de å slutter å lyse..

 

Mens med FRM3:

 

WL_NSW 

nicht_aktiv

soft_einschalten

 

Altså er "hart_einschalten" borte i valget for tåkelys som velkomstlys på FRM3 enheten noe som er utrolig irriterende...

 

Men så fant ut at det gikk ann å kode med NETTODAT.MAN isteden for FSW_PSW.MAN som man vanligvis gjør.

Og med nettodat filen kan man legge til custom parametre i kodingen!

Så jeg sammenlignet FRM3 og FRM2 kodelinjene og fant ut at verdien for "hart_einschalten" var 02 og nich_aktiv var 00 og soft_einschalten var 01 så jeg bare la til custom parameter med verdi 02 og koded FRM modulen via "basic functions og "coapiCodeSgByNettoData" og det tok 5 sekunder og fikk meldingen om at alt gikk bra! Så slo jeg av tenningen og koblet fra datan!

 

Gikk ut for å se, og i det jeg låste opp bilen så kom angel eysa gradvis på og når de var på maks så kom tåkelysa direkte på også!!!! :D :D :D

Så da koda jeg til en funksjon som ikke ligger i FRM3 modulen og det funket strålende :D

 

Nå har jeg velkomstlys med både tåkelys og angel eyes som fungerer glimrende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...