Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

:D er litt rundt over alt egentlig. Drammen , asker , kongsberg , hønefoss :P

Ahaa, ja men da bør det jo være mulig å få til da! :D går på skole i Hønefoss så er her stortsett hele uka bortsett fra helgene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passet lykte spylingen rett over på M-tech fangeren? Jeg har også lyktespylings dyser som ligger utenpå fangeren. Har du byttet til orignal m-tech fanger?

Har byttet til original m-tech fanger ja :)

Fangeren var opprinnelig uten lyktespylere, så disse lagde vi bare hull til! :)

M-tech fangeren med lyktespylere har jo andre lyktespylere egentlig så om du skal flytte over de du har, så ville jeg kjøpt en m-tech fanger uten hull så kan skjære til selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, nei har en liggende med hull.. Så lurer litt på om det passer eller om jeg må bytte alt. I verste fall er det bare til å fjærne dritten, og sette lokkene over.

Tviler dessverre litt på at det vil passe da de med lokk bruker en helt annen type spylere! :/

Men sjekk ebay, dukker stadig opp spylere der til en billig penge, da kan du jo i så fall bare bytte til den andre typen :)

 

Og hvis ikke så kan du vel sikkert bare lage hull i lokket da, det vil vel gå :) så slipper du å måtte fjerne spylerne, ikke at det er så fryktelig farlig om du fjerner de akkurat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå er det mye planer på gang! :D

 

  • Bytte fra uoriginale DEPO xenon lykter til originale facelift LCI Bi-XENON lykter
  • Bytte fra FRM2 NSW (For halogen) til FRM3 XE (For xenon)
  • Bytte fra M-Sport til 1M look frontfanger
  • Sette på bakluke spoiler

 

Fikk takk i LCI Bi-XENON lykter så har planer om å ettermontere disse.

Jeg har ikke tenkt å gjøre en full xenon konvertering så det blir kun med lyktene.

Må bytte lysmodul og kode denne slik at xenon fungerer, og må koble om noen ledninger for å få til bi-xenon shutter mekanismen og xenon lysa. Har laget meg en guide med hva som trengs av koding, og hvilke ledninger jeg må legge opp :)

 

Har ikke planer om å ettermontere automatisk høydejustering da jeg da også må bytte lysbryter, samt kjøpe høyde sensorer og ledninger.

Derfor deaktiverer jeg heller automatisk høydejustering, og kan derfor bruke manuell justering som jeg har fra før :D

 

Tror detta blir kult :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte lyktene du har nå jeg da for en god pris ;-)

Hehe det kan vi sikkert få til! ;)

 

Kan kjøpe de gamle til awt om du vil..

Jaa har sett han har hatt noen ute til salgs! 

Men jeg ga tilsammen 500kr to 2stk Bi-XENON facelift lykter så tviler på at det blir billigere enn det egentlig :) 

Fikk 1 høyrelykt av en kompis fra et bilskadesenter og hadde flaks og fant venstrelykta på finn til 500kr så var heldig med den :P

Hadde egentlig ikke noen planer om å bytte til bi-xenon, men med en slik pris så kunne jeg ikke la vær! Hehe

 

Har også lage guide for de som vil prøve på det samme:

BMW E87 Prefacelift halogen til LCI Facelift bixenon - https://drive.google.com/file/d/0B3E3Zq3xDipZWl81ampNT0pCc0k/edit?usp=sharing

 

BI-XENON LCI Facelift 

post-67554-0-79950300-1402047110_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...