Julian Sommer Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Liker utseendet på den nye F30. Men er spent på hvordan den vil se ut som M3! Noen som vet? Her er hva jeg kunne sett for meg. Kom med tips til forandringer, så skal jeg forsøke å oppfylle litt av de forskjellige ønskene. Kanskje vi ender opp med vår egne Bimmers-drømme-M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Kanskje en liten bul på panseret som på e92? Svarte nyrer hadde sikkert sett tøft ut det også Ellers, nydelig arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Flott photoshop! Jeg tror som nevnt over at den "bulen" på panseret kommer og at kanskje frontfangeren blir mer M5-ish istedet for 1M-Coupe. Men jeg kan godt ta feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Flere som har prøvd seg også, syns denne såg ganske bøsen ut http://www.worldexpensivecars.org/wp-co ... ctures.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Skulle gjerne sett at den var litt mindre "stance". Og så kanskje noen luftinntak som på E92 M3...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 M3 vil kun komme som 4-dørs, og da med koden F80. Coupèen vil få navnet M4, og da mest sannsynlig med koden F82. Her er noen flere Photoshop-bilder. (kilde) (kilde) (kilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Takk for kommentarer! Ingen tvil om at dette blir en utrolig rå bil, hvertfall. Ser ut til å bli akkurat slik jeg håpte at 3-serien ville utvikle seg, bortsett fra at den går over til å være mer sedan-ish enn de forrige typene. Skal forandre litt etterhvert på min modd, bilder vil bli lagt i førstepost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Vil nå tro at de fortsetter med M3 betegnelsen jeg da, selv om de muligens døper coupe og cab 4-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Fiksa litt mer kjapt, får ikke gjort mere i dag. Lagde en mellomting mellom 1 M og M5 fanger, sorte nyrer, større og sort luftinntak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Såg meget rå ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Den mellomste der var jo utrolig fet da, Custom ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Takk, skal lage en HDR versjon av det ferdige resultatet til slutt også Kom med flere forslag til hva jeg skal gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Thunder wants to play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Tror ikke du er så langt unna med den der thunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Kult å se flere forslag. Good job, Thunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå