Gå til innhold

Bmw klubben døde visst?

H_c
 Share

Anbefalte innlegg

er det bare meg, eller suger bmw klubben fremdeles like mye elefantballer som for over ETT år siden når det "nye" styret skulle ordne og fikse opp?

Og hvor mange presidenter har de hatt siden da? Og hvem ER egentlig president nå? FINS han egentlig i virkeligheten?

Og verdens mest tragiske forum med TO faste brukere... og kun 10% av de betalende medlemmene igjen??

HVA VAR DET JEG SA??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke klag. Du har jo din egen tråd der inne ;)

For å være litt seriøs, så gir jeg klubben ut 2012 før jeg bestemmer meg for noe. 2011 var et kaotisk år for de. Magefølelsen sier at pilen så smått begynner å snu. Bla er forumaktiviteten svakt økende. (Selv om alt går ulidelig sakte).

....men magefølelsen min har feilet før da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer bestandig det forumet der. Kanskje flere gjør det?

Nå er det forresten snart 2 mnd siden jeg betalte årskontigenten, men noe medlemskort har jeg ennå ikke fått. Altså, jeg har ingen bevis på at jeg faktisk er medlem.

Skal også gi dem ut året og se om det bedrer seg. Hvis ikke er jeg borte for godt.

Edit: For ordens skyld, så fornyet jeg medlemsskapet. Altså ingen ny medlem. Velkomstpakke fikk jeg med pins, sticker etc. Har også inntrykket av at det er en svært så sammensveiset gjeng på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man egentlig få noe startpakke når man blir medlem?, med sånn distrikts "sticker" osv?

Jeg fikk hvertfall det.. En nøkkelring, pin og noe klistremerke tror jeg. Men usikker på om det var distriktsrelatert eller bare "Norge"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problemer med innmelding, medlemskort og slike ting, men jeg har fått med meg at det fortsatt er problemer med dette, og det er igrunn veldig synd.

Forumet og nettsiden forøvrig var jeg veldig lite importert over når denne kom i gang, men med de endringene som er gjort i ettertid synes jeg den fungerer ganske bra nå. Alikevel burde dette naturligvis blitt gjort på en helt annen måte fra begynnelsen av, men det er litt for sent nå. At aktivitetsnivået ikke er det høyeste stemmer jo, men der er det kun en ting som gjelder, og det er å begynne å skrive der. Jeg synes også det er synd at forumet er stengt for ikke-medlemmer, noe som nok også bidrar til lav aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at jeg går glipp av så mye ved å ikke betale årskontingenten jeg heller, sett bort fra rabattene hos GS og Koed.

Jeg som hører til Hordaland har vært med i noen år og møtt opp på et par arrangement, men føler liksom at det er vanskelig og "komme inn i varmen". Får inntrykk av at det er en veldig sammensveiset gjeng som er der, (som er bra det) men ikke så lett og komme til for nye folk liksom. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man egentlig få noe startpakke når man blir medlem?, med sånn distrikts "sticker" osv?

Jeg fikk hvertfall det.. En nøkkelring, pin og noe klistremerke tror jeg. Men usikker på om det var distriktsrelatert eller bare "Norge"

hmm vært medlem i mange mnd jeg nå, hakke fått noe av det du har fått. bare bladet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer bestandig det forumet der. Kanskje flere gjør det?

Nå er det forresten snart 2 mnd siden jeg betalte årskontigenten, men noe medlemskort har jeg ennå ikke fått. Altså, jeg har ingen bevis på at jeg faktisk er medlem.

Skal også gi dem ut året og se om det bedrer seg. Hvis ikke er jeg borte for godt.

------- samme problem for meg. Betalte for 2 mnd siden, men ikke mottatt noen kvittering dvs medlemskort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo ut som ting i bmw klubben begyner å falle på plass da... er jo blitt gjort mye forbedringer på nettsiden takket være en person. Nå ser det ut som hele siden er nede da, men får håpe den kommer opp raskt. Angående medlemskort og slikt har jeg egentlig ikke hatt noe problemer bortsett fra litt lang leveringstid angående det nye. Slik jeg har fortstått det samler de opp en del innmeldinger før de printer ut og sender ut, men flere mnd skal det ikke ta. Hva med å prøve å sende en mail til info@bmwccn.no eller ta kontakt med han som drifter websidene. Virker som i hvertfall han ordner opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ingen innmelding i mitt tilfelle, men en fornyelse. Har sendt mail til webmaster ja og fått svar, men han har ingenting med medlemskortene å gjøre. Hjelper lite at en person er oppegående når resten er i dvale.

Og hvorfor skal de samle opp? Venter de på innmeldingene/fornyelsene som aldri kommer? Derav kommer det aldri noe medlemskort heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...