Glenno Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Dessverre har ikke de forskjellige styrene brukt noe av den roen de har fått effektivt nok til og bygge opp klubben. De har i årrekke nå klaget på at de må bygge opp fra forrige styret. Noe er selvsagt berretigett. Mye har selvsagt skjedd på bmwccn forum fronten som er lett synlig. Hoved styret kunne vært mer synlig hadde mitt forslag ifjor om og ha en informasjon arbeider som kun skulle ta seg av informasjon ut til medlemene og eventuelt media, Dette vervet ble dessverre lagt på styremedlemenne som da i utgangspunktet hadde sikkert hendene fulle. Jeg har tro på at bmwccn vil ta seg opp i framtiden men da avhengig av at medlemmer følge og kommer med konstruktivt innspill når der er nødvendig. Det er viktig for de som igjen er medlemmer påvirke sine deligater og sette seg inn i årsmøtes saker fremove i tiden. Men la oss også fokusere på det som er bra nemlig avdelingene som gjør en fin innsats. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Det nytter å komme med klagene her på forumet:p Nytter hvertfall ikke å komme med det på BMWCCN sine sider hvertfall Ikke! Har du prøvd? Jeg skrev på BMWCCN sitt forat at det ikke sto nonen plass hvor mye det kostet å være medlem. Tok bare noen få timer så ble det endret... Så skjønner ikke helt hva du mener med den påstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Ja har prøvd. Noe blir besvart annet tiet ned. Men bare forsette trøkke på så blir det nok påvirket . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Det er vel ikke mulig å komme med spørsmål på BMWCCN uten å være medlem. Tror det hadde vært lurt å åpne forumet slik som før i tiden, om ikke annet for en periode. Den lave aktiviteten der kan være starten på en nedadgående spiral som må unngås. Senere, hvis aktiviteten og nytteverdien av forumet når gamle høyder, kunne man vurdere å ta betalt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 MBEntusiastklubb har en god løsning på dette, her kan man poste enkelte ting uten å være medlem, men for å få fullverdig tilgang kreves det betalt medlemskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 MBEntusiastklubb har en god løsning på dette, her kan man poste enkelte ting uten å være medlem, men for å få fullverdig tilgang kreves det betalt medlemskap. MBEntusiastklubb var virkelig en fryd å være medlem i. Jeg var medlem i et snaut år, og jeg følte aldri at noe manglet. Jeg lurte aldri på om jeg var glemt, slik man gjør i BMWCCN. Etter innmelding kom medlemskort og velkomstpakke så fort posten greide levere. Jeg mailet dem noen spørsmål både før og etter jeg ble medlem, det kom alltid skikkelige svar og de kom alltid fort. De sendte meg til og med en mail når de ikke kunne se at jeg hadde betalt medlemskap for neste år, der de lurte på om jeg ville melde meg ut, eller om jeg ikke hadde mottatt/glemt å betale fakturaen. Det er egentlig synd at merce ikke greier å lage biler som passer meg, for en klubb som den vil jeg hjertens gjerne være medlem i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 MBEntusiastklubb har en god løsning på dette, her kan man poste enkelte ting uten å være medlem, men for å få fullverdig tilgang kreves det betalt medlemskap. MBEntusiastklubb var virkelig en fryd å være medlem i. Jeg var medlem i et snaut år, og jeg følte aldri at noe manglet. Jeg lurte aldri på om jeg var glemt, slik man gjør i BMWCCN. Etter innmelding kom medlemskort og velkomstpakke så fort posten greide levere. Jeg mailet dem noen spørsmål både før og etter jeg ble medlem, det kom alltid skikkelige svar og de kom alltid fort. De sendte meg til og med en mail når de ikke kunne se at jeg hadde betalt medlemskap for neste år, der de lurte på om jeg ville melde meg ut, eller om jeg ikke hadde mottatt/glemt å betale fakturaen. Det er egentlig synd at merce ikke greier å lage biler som passer meg, for en klubb som den vil jeg hjertens gjerne være medlem i. Kan jeg få klippe og lime denne kommentaren inn i en tråd på bmwccn? Den illustrerer meget godt hovedproblemet der, og det der de ikke helt ut til å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Da er jeg redd jeg aaaldri får det nye medlemskortet jeg enda venter på Haha, neida Det er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Håpet er vel at det skal bli en bedring, så bmwccn igjen kan bli en klubb vi kan være stolte av og være gode ambassadører for klubben og merket. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Da er den tilføyet en diskusjon på http://bmwccn.no/forum/ , hjertelig takk for lånet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Bmw klubben døde visst? Vel etter heftig tråd på bmwccn fora siste dager, andre fora, guide/link til hvor en kan hente informasjon, samt dokument referat/ saksliste til årsmøte 2012 som ikke har vært tilgjennelig for medlemmer flest begynner jeg faktisk se positivt på at bmwccn kan i framtiden være liv laga. Det blir utrolig viktig at de som er medlemmer finner ut hvem som er ens deligater i avdelingene i framtiden og skaffer seg informasjon til og påvirke sine deligater om de mener noe om en sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Jeg leser at vi frafalne kan få lov til å skrive på forumet igjen uten å måtte betale medlemsavgift først. Takk for tilbudet, slår kanskje til. I dag ble årets første dag med BMW. En ting skal skrotet ha, den starter tvert. Og dekkene var merkelig runde etter et halvår i ro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Et fint bilde Treball... og jeg er helt enig i at BMWCCN fortjener mer oppmerksomhet nå som forumet igjen blir åpent for alle. Det er aldri for sent å snu... og takk for det. Får jeg gnisten igjen og klubben utvikler seg i positiv retning melder jeg meg sporenstreks inn igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Det ble også bestemt på årsmøtet at årskontigenten skulle senkes ifra 600 til 500kr året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Jeg fornyet medlemskapet mitt i april hovedsaklig pga rabbattfordelene jeg får hos BMW. Faktumet er at jeg kan spare 2-3 årskontigenter hver gang jeg setter bilen hos BMW. Nå skal bilen min inn på service, og jeg har enda ikke fått medlemskapsbeviset mitt. Det er frustrerende ettersom jeg må bevise mitt medlemskap. Jeg har jo egentlig "bare" ventet i 3-4 uker. Så regner med ut i fra det jeg har lest her at det tar litt lengre tid før det kommer. Føler at jeg må nevne at det bladet man får i posten er koselig lesestoff og de BMW-treffene jeg får med meg i østlandsområdet, alltid er hyggelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå