Kristiansan'årn Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 hei å hå! surfet rundt på finn.no etter m5'er, bare sånn å kikke å dagdrømme etter... så klarte jeg å snuble over en historie om en latvier og hans bmw se og bedømm selv link til historien : http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1759889 finn anonse : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33019850 må bare beklage hvis den er blitt posta før ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Det er posta tidligere idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Steike den hva strøken! Men får jo aldri solgt den i norge, er jo ikke orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Får vel den godkjent om man er heldig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Det er posta tidligere idag som jeg har skevet bekaga jeg hvis den var posta tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 men den er vel uansett verdt de 76 000 han skal ha for den, så ut som den er kosta på en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Får vel den godkjent om man er heldig ? Det tror jeg ikke er lett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 bane bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Alt for fin til og brukes til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Dette er en slik bil man burde kjørt til Tyskland, tatt en TÜV på og fått godkjent, DET hadde vært skøy det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Hvorfor har ikke jeg en slik?..... Må si det at den bilen har jo gått igjennom en LITEN transplantasjon da. Fra 524td til M73 V12. Jaja. Sikkert en helt bøllete lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Det der var en fantastisk nydelig bil, også så nøye og gjennomført bygd Denne burde det vært verd et forsøk å få skilter på i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 kunne lett hatt å luftet litt på sommeren.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Dette er en slik bil man burde kjørt til Tyskland, tatt en TÜV på og fått godkjent, DET hadde vært skøy det Penger,penger,penger! hadde vært utrolig gøy med en e34 med v12'er eller som det stod på den sia 554i På norske skilter ja... for en bil sier jeg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Kan du si, det er vel nesten per definisjon en drømmebil for meg. Legger seg på min lange liste over gamle BMW'r jeg gjerne skulle eid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå