Gå til innhold

Arne sin BMW F11 535d


ArneR.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 355
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Ser helt sinnsykt bra ut, men funker den som familiebil når den er sånn??

Jeg bare spør iom at jeg helst skulle hatt min like lav og med 20/21 tommere, men jeg ser liksom for meg feriepakka bil som hopper avgårde på norske riksveier og ungene som gnåler i baksetet.

Etter å ha kjørt i filler(bokstavelig talt) 19 tommerene på e91n min i fjor ble jeg egentlig enig med meg selv om ikke å tøye strikken lengre, og holde meg til orginal dim og fjærer, hvertfall så lenge veistandarden i dette landet er som den er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var endelig sommertøflene i mål, ble rått! :D:applause:

Hvilken bredde og innpress har du foran og bak?

Så perfekt ut i forhold til hjulbuen.

Takk for det folkens. Framme er det 9x21" ET25, 255/30-21" og bak er det 10,5x21" ET40, 295/25-21"

Ja, hjulene er laget for F10/F11 så innpresset er helt optimalt. Eg var faktisk litt nervøs når en jekka ned bilen første gang for da så det ut som om dekkene ville stikke utenfor både foran og bak, men når den senka seg nedpå gikk de akkurat innenfor.

Har bestillt meg 20" BBS CH-R

9" foran med ET 29 og 10,5" med ET 35 bak. Tror du det blir for bredt med 265 dekk foran? Hvordan er det å kjøre ned 255 foran med tanke på sporing? Skal ha 295 dekk bak.

Takk for handelen forresten, bagasjeromsmatta gjør nytta nå med 4 20 liters kanner med bensin baki:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker absolutt ingenting til sporing, uansett hvor dårlig asfalten er. Tror nok det vil gå bra med 265 også, men tror ikke eg ville gjort det selv. Kjekt at noen fikk bruk for matta. Synd de ikke lager til F11.

RunnerM5: Den fungerer utmerket. Ingen problemer med den høyden og den har ikke tatt nedi en eneste plass. Den er ikke særlig lav. Eg kunne godt hatt den en smule lavere for utseende sin del, men tror eg beholder den slik den er. Eg synes den er ganske komfortabel ennå mtp de store hjula. Har hatt flere langturer og tenker ikke på at jeg har veldig lav profil. Så ingen tvil om at EDC systemet til BMW fungerer som det skal. Setter eg den i sport+ så blir den jo veldig stiv, men den står som regel i normal når jeg kjører rundt her. Blir litt for "cadillac" når den står i comfort mode. Jeg valgte å gå for Ac Schnitzer for å beholde mye av de originale egenskapene/komforten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte på merker på bakluka i dag. Er ikke så mange som har det men føler at det er på sin plass på denne.

Bestilte de i svart blank. Synes det passer bedre på denne bilen siden det ikke er noe kromm noen steder.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

.....men var dette rett plassering av emblemet? Skulle vel lenger inn og ned?

Fin bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det. Eg prøvde å få målene hod Bavaria og sendte mail til BMW Norge uten å få svar. Eg stakk innom Bavaria og tok en del mål selv og monterte de ut i fra de 3 bilene eg målte på. De var forøvrig ikke helt like de nye bilene eg målte på heller. Snakket med karosseriavdelingen til Bavaria og de sa at de ikke brukte nøyaktige mål, men brukte noen punkter for å få det sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...