Gå til innhold

Arne sin BMW F11 535d


ArneR.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 355
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har sikkert skrevet det før her, men orket ikke lete gjennom alle sidene! Men hvilket senkesett er det du bruker? Og hvor mye er den senket bak om det er gjort med diagnose?

Skal ha F11 jeg også, og synes dette så veldig smakfullt ut. Kunne derfor tenke meg å bruke din senking som mal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert skrevet det før her, men orket ikke lete gjennom alle sidene! Men hvilket senkesett er det du bruker? Og hvor mye er den senket bak om det er gjort med diagnose?

Skal ha F11 jeg også, og synes dette så veldig smakfullt ut. Kunne derfor tenke meg å bruke din senking som mal.

Skulle vært ferdig på jus-studiene nå. Da hadde jeg kjøpt din :D

Eg har montert Ac schnitzer senkefjærer framme, så har eg laget mine egne, regulerbare stenger bak slik at den senker seg selv via nivåreguleringen. Senker vel ca 25-30mm. Kommer til å gjøre det samme på neste bil. Meget fornøyd med de fjærene. De har de på GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert skrevet det før her, men orket ikke lete gjennom alle sidene! Men hvilket senkesett er det du bruker? Og hvor mye er den senket bak om det er gjort med diagnose?

Skal ha F11 jeg også, og synes dette så veldig smakfullt ut. Kunne derfor tenke meg å bruke din senking som mal.

Skulle vært ferdig på jus-studiene nå. Da hadde jeg kjøpt din :D

Eg har montert Ac schnitzer senkefjærer framme, så har eg laget mine egne, regulerbare stenger bak slik at den senker seg selv via nivåreguleringen. Senker vel ca 25-30mm. Kommer til å gjøre det samme på neste bil. Meget fornøyd med de fjærene. De har de på GS.

Konge, da noterer jeg det :) Skulle du ha tid og mulig til å smette sammen et par tilsvarende ekstra stenger i forbindelse med at du gjør det på den nye grombilen din, så hadde jeg satt pris på det og betaler selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Har bestilt med en hvit F11 og vil ha 21" felger. Du selger ikke dine? Evt. vet du hvor man får kjøpt slike? Eller andre i 21" som passer F11?

Ser du bytter ut Landcruiser du også til fordel for BMW :wink:

Her har du fine felger til en hvit F11. Jeg skal bestille disse når jeg kjøper ny bil om et års tid, men da med svart senter og hvit kant. Kommer på rundt 40.000. Smidde felger i 21" koster en god del, regner med at Arne sine ligger i samme prissjiktet.

http://www.baanvelgen.com/blog/morr-mul ... -2-bmw-f10

Baan-Velgen skaffer det meste, de har mange felger i 21" til F11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt med en hvit F11 og vil ha 21" felger. Du selger ikke dine? Evt. vet du hvor man får kjøpt slike? Eller andre i 21" som passer F11?

Ser du bytter ut Landcruiser du også til fordel for BMW :wink:

Her har du fine felger til en hvit F11. Jeg skal bestille disse når jeg kjøper ny bil om et års tid, men da med svart senter og hvit kant. Kommer på rundt 40.000. Smidde felger i 21" koster en god del, regner med at Arne sine ligger i samme prissjiktet.

http://www.baanvelgen.com/blog/morr-mul ... -2-bmw-f10

Baan-Velgen skaffer det meste, de har mange felger i 21" til F11.

Har Land cruisern ennå, bytter inn vår 2011 F11 mot en nyere :D Vet bare at jeg vil ha 21" men vil kjøpe i Norge da jeg kan nada om å bestille fra utlandet. De felgene du linket til var lekre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Land cruisern ennå, bytter inn vår 2011 F11 mot en nyere :D Vet bare at jeg vil ha 21" men vil kjøpe i Norge da jeg kan nada om å bestille fra utlandet. De felgene du linket til var lekre :D

Er få i Norge som tilbyr smidde 21" da de produseres i utlandet. Da får du i tillegg 25% påslag for mva. og fortjeneste til salgsmenn i Norge, men med de tre bilene du har så har kanskje ikke pris noe å si for din del :wink: Skal heller gi beskjed om jeg kommer over noen som selger tilsvarende her i landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Land cruisern ennå, bytter inn vår 2011 F11 mot en nyere :D Vet bare at jeg vil ha 21" men vil kjøpe i Norge da jeg kan nada om å bestille fra utlandet. De felgene du linket til var lekre :D

Er få i Norge som tilbyr smidde 21" da de produseres i utlandet. Da får du i tillegg 25% påslag for mva. og fortjeneste til salgsmenn i Norge, men med de tre bilene du har så har kanskje ikke pris noe å si for din del :wink: Skal heller gi beskjed om jeg kommer over noen som selger tilsvarende her i landet!

Trenger ikke å være smidde, trenger bare å være 21" :D Rop ut om du ser noen for salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...