Gå til innhold

Arne sin BMW F11 535d


ArneR.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 355
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dessverre litt for skeptisk. Og det bør en ikke være når en skal handle hjul.

Litt enig med deg der, jeg har de på min e39 å synes de passer greit der, kanskje litt gammeldagse på din bil. men synes de beyern felgene er tøffe og alpina felgene. synes egentlig beyern multi spoke også er tøffe men litt mye kanskje.

Men synes bilen er er utrolig lekker og fortjener litt moderne stil på felgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har funnet noen som bare skriker etter pengene mine men de koster 43000 uten dekk. Då begynner det å bli dyrt mtp at kona bruker bilen en god del også.

Må i tenkeboksen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har funnet noen som bare skriker etter pengene mine men de koster 43000 uten dekk. Då begynner det å bli dyrt mtp at kona bruker bilen en god del også.

Må i tenkeboksen litt.

Jeg ville aldri puttet felger til 43.000,- på en bruksbil. Utstillingsbil/sommerbil kanskje, men ikke bruksbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke montert felger til 43000 på en gammel E34 rublings.

Det er jo nok av de som hiver på felger for godt borti den prisen på vesentlig billigere biler.

Du monterer vel dekk med god kantbeskyttelse, og som fyller helt ut i kanten går jeg ut ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny prisen på vinterhjula mine ligger ikke så veldig langt unna den prisen i alle fall.

Fordelen med dyre felger er at det skal veldig mye til for å ødelegge dem. Kompis som jobber med dekk og felger sier han sjeldent ser urunde orginalfelger, man kan ikke si det samme om billige kinakopier.

Nei Arne, dette er bare noen få prosent av prisen på bilen, ikke noe å lure på. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke montert felger til 43000 på en gammel E34 rublings.

Det er jo nok av de som hiver på felger for godt borti den prisen på vesentlig billigere biler.

Du monterer vel dekk med god kantbeskyttelse, og som fyller helt ut i kanten går jeg ut ifra?

Nei til den prisen er jo felgene verdt betydelig mer enn bilen :D

Ser ut som noen missforsto meg litt. Det jeg mente var at jeg ikke hadde hatt ro i sjela om jeg kjørte rundt på så dyre felger. Iallefall ikke om kjæresten min hadde brukt bilen. Riper, steinsprut, kantkjøring, hull i vegen.. Men det er klart at om man har råd så må man jo gjøre som man selv vil, og det er klart bilen vil bli tøffere med dyre, fine originalfelger kontra noen til 10.000 fra GS :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har funnet noen som bare skriker etter pengene mine men de koster 43000 uten dekk. Då begynner det å bli dyrt mtp at kona bruker bilen en god del også.

Må i tenkeboksen litt.

Høres ut som noen nye 21" smidde felger fra USA, eller!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...