ArneR. Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Lagde mine egne regulerbare så eg kan heve og senke 4cm hvis eg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 såpass ja. Trodde det måtte settes via diagnose systemet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Hei Arne. Da var det på tide for meg også å gå til innkjøp av alpinehvit f11 med M-pakke! Felgene er allerede handlet inn, jeg gikk for en sikker vinner: Breyton race gts (med 285/30/20 dekk bak) Da er mitt spm: hvor mye senket du bilen din? Og byttet du kun fjærene foran + omprogrammering av nivåreguleringen bak? I så fall hvor mange mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Bytta fjærer framme og lagde meg de stengene du ser over her for å "lure" bilen ned bak. Senker vel ca 25-30mm. Har du handla 535d du og?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Aha skjønner. Nei det blir 525d på meg(med 6er vel og merke) Skal legge ut bilder så snart den er klar! Gleder meg som en unge! Med tanke på utstyr er den ganske lik din, blir samme farge også. Får heller bli 535 om et par år:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Du får overta min når eg skal ha 550d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Synes vi kan bytte. Grått mot hvitt. Så har jeg en helt grei trekkvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Du får overta min når eg skal ha 550d Denne trykker jeg "liker" på M550d er jo enda hakket hvassere enn den du har. På den har jo også lagt til motorlyd i høyttalerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Ja, den er helt pervers rett og slett. Men har begynt å forelske meg skikkelig i denne no etter et par helgeturer så skal kose meg med denne ett år ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Monterte på merker på bakluka i dag. Er ikke så mange som har det men føler at det er på sin plass på denne. Bestilte de i svart blank. Synes det passer bedre på denne bilen siden det ikke er noe kromm noen steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Showoff Neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Hehe. Hadde nok ikke vært like ivrig hvis det var en 520, skal innrømme det 1 serien skal forbli emblemfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Ville satt et 520da bakpå der heller Men var kult at det var sort. Passet godt med resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Du får overta min når eg skal ha 550d Heheh ja det er en deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Klart du må markere det med en 535d, hadde jeg også gjort! De fleste uten merke på bakluka er 520, sånn som for eksempel min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå