olebrumm Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Dette ble kanon tøft:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Takk takk Caaatoooooooooo. Eg har senket den 25mm med Ac Schnitzer. M sport med EDC. Den så med første øyekast lavere ut enn min, som er på Hartge fjærer med EDC. Felgene satt også som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Lagde mine egne regulerbare så eg kan heve og senke 4cm hvis eg vil.[ Bilde ] Hei skulle hatt noen slike stag , er du intr i og lage et sett til ? Jeg er intr i og kjøpe et sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Ja, det kan eg gjøre for deg i morra og sende. Vil du ha samme høyde som eg har på min eller bare stiller du de inn selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Ja, det kan eg gjøre for deg i morra og sende. Vil du ha samme høyde som eg har på min eller bare stiller du de inn selv? Hei send meg tel nr ditt på en pm så ringer jeg deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 41147462 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Veldig flotte, de felgene. Passet bra til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Nydelige felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Nydelig bil med meget riktige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Perfekt bil, med perfekt farge, motor, hjul og senk. Ja, sier det igjen "Perfekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Perfekt...klarer du og senke mer med de stagene du lager enn med de i fra Hartge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Hehe. Ja, det kan du trygt si. Dette var 1. forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 1. forsøk er jo perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Tja, den var et helvete å kjøre ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 se der ja =) tar du mye for ett sett da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå