Kjennern Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Oi , dette var en sweet bil ble bra med de felgene der. Er det kun senke fjører du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 helgromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Merker absolutt ingenting til sporing, uansett hvor dårlig asfalten er. Tror nok det vil gå bra med 265 også, men tror ikke eg ville gjort det selv. Kjekt at noen fikk bruk for matta. Synd de ikke lager til F11. RunnerM5: Den fungerer utmerket. Ingen problemer med den høyden og den har ikke tatt nedi en eneste plass. Den er ikke særlig lav. Eg kunne godt hatt den en smule lavere for utseende sin del, men tror eg beholder den slik den er. Eg synes den er ganske komfortabel ennå mtp de store hjula. Har hatt flere langturer og tenker ikke på at jeg har veldig lav profil. Så ingen tvil om at EDC systemet til BMW fungerer som det skal. Setter eg den i sport+ så blir den jo veldig stiv, men den står som regel i normal når jeg kjører rundt her. Blir litt for "cadillac" når den står i comfort mode. Jeg valgte å gå for Ac Schnitzer for å beholde mye av de originale egenskapene/komforten. Takk for utfyllende svar! Jeg skal kjøre i sommer og så evt kjøre noe senk til neste sesong. Vil ta den gjennom alle hytteveiene og fiskeplassene jeg besøker ila en sommer før jeg evt gjør den noe lavere. Men sort performance grill tror jeg nok kommer på min ganske snart, ser merkelig ut med shadowline og krom grill synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Ja, er ikke noe fan av kromm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Flott F11 du har! Flott kombo av utstyr og farger. Men hvor kjøpte du de dekslene du har på sideblinklysa? Vanskelig å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 De handlet eg her: http://www.ebay.com/itm/BMW-F10-Sedan-5 ... f6&vxp=mtr Var litt dillete å bytte de. Alltid litt skummelt å begynne å demontere ting en aldri har skrudd på før. Men det gikk greit. Knakk ingen fester. Må bare begynne forsiktig i en ende så merker du fort hvordan de kommer av. Du ser jo også på festene på de nye dekslene hvordan de ser ut før du begynner å løsne. Eg liker å bruke kredittkort når jeg holder på for å beskytte lakken for skader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogart_520DAT Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Virkelig pen F11 du har må jeg si. Antar du skal på Rudskogen siden den stå her uttafor samme hotell som vi bor på her i Sarpsborg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Han er på rudskogen ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Jeg blir så glad når jeg ser en f11 med riktige felger;) 21" er perfekt til den bilen;) meget fin bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Var moro å se bilen din live:D moro å se biler i virkeligheten som man kun har sett her inne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Takk for det. Var MYE pent å hvile øynene på i helga. Ikke bare bilene Jeg hadde fint selskap utenfor hotellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Som dere ser så var det kaldt til tider:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Som dere ser så var det kaldt til tider:P Skjønner hva du mener! Kikka litt på bilen din på Rudskogen! Den er bare helt rå med de hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Som dere ser så var det kaldt til tider:P Jeg velger å tro at hun var glad for å se meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå