Tzunami Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 gromt! denne må jeg ta en nærmere titt på snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Gratulerer, John. Ble kona fornøyd med valget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Gratulerer! 335i er så absolutt i noe dårlig valg, likte og spesielt godt at du gikk for manuell! Dette er en skikkelig "drivers car"!! Moro! Noen spesiell grunn til at du ikke valgte en xDrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Gratulerer med ny bil! 335i står høyt oppe på ønskelista mi også, uten at jeg har penger til en. Ser ut som det er uten M-Tech du har bestilt, eller ser jeg feil? Hvorfor ikke med M-tech når du legger så mye penger idet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Dette har vært bilen til bmw Norge, så valget av utstyr ble ikke gjort av meg. M-pakke er bestilt, så den vil bli omgjort til det. Ellers så er dette en helt fantastisk bil, koser meg glugg ihjel. Har også bestilt eksos, senk, grill + litt dill Xdrive behovet dekkes av en x5 som kommer om 4-5 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 du er gaal!! og jeg liker det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 du er gaal!! og jeg liker det! :D Må være litt gal innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Dette har vært bilen til bmw Norge, så valget av utstyr ble ikke gjort av meg.M-pakke er bestilt, så den vil bli omgjort til det. Ellers så er dette en helt fantastisk bil, koser meg glugg ihjel. Har også bestilt eksos, senk, grill + litt dill Xdrive behovet dekkes av en x5 som kommer om 4-5 uker Da skjønner jeg! Du gjør alt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Johnja er ingen man å betvile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Dette har vært bilen til bmw Norge, så valget av utstyr ble ikke gjort av meg.M-pakke er bestilt, så den vil bli omgjort til det. Ellers så er dette en helt fantastisk bil, koser meg glugg ihjel. Har også bestilt eksos, senk, grill + litt dill Xdrive behovet dekkes av en x5 som kommer om 4-5 uker Blåsar du John! Som vi sier her i distriktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Haha, det galemathias:-) er det x5'en f11'en blir bytta I? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Haha, det galemathias:-) er det x5'en f11'en blir bytta I? Bytter f11 i x5 ja, er veldig fornøyd med handelen. Det var gode tilbud på x5 en kort periode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Kjenner et snev av misunnelse her nå.. Legg ut et bilde av alle bilene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå