johnja Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Ikke så tjukk nå lenger da Legger ut no bilder på lørdag. Er vel ikke så mange som er levert til kunde enda nei, så det er kanskje første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Birken og ny F30, deilig Johnja. Nå har du vel snart for mange biler og må selge et par til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Hehe Plutselig så blir jeg lei..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Kjøpte du en kliss ny F20 og ble lei etter en måned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Grattis så mye med nydelig bil! Bra du bestillte dobbel blås bak, det standard sugerøret er ingen højdare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Blir det Hartge-kit på motoren da Johnja? Ifølge Fredrik 90 dobler man jo omtrent effekten etter et besøk der Eksos reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 gratulerer med nydelig bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Blir det Hartge-kit på motoren da Johnja? Ifølge Fredrik 90 dobler man jo omtrent effekten etter et besøk der NEI!! Man dobbler ikke effekten hos Hartge i dag. Nå må du ta hue ut av r.... og følge med, har sagt dette så mange ganger nå Før, altså da "gamle" Hartge eksisterte så hadde de en deal med Bavaria hvor man oppgraderte softwaren for å få mer hester uten å miste fabrikkgaranti. En E90 318d kunne få ca 170 hk, en E60 520d kunne få ca 215 hk (Mine foreldre gjorde dette med sin) og i 325d og 525d (LCI) så tok man ut ca 270 hk. Råest synes jeg var 535d hvor de hentet ut 330 hk Men så kom Hartge på nye hender og dette ble det slutt på, i dag er det Autopower og ESS som leverer de kraftigste softwarene til BMW dieseler. Må forøvrig gratulere med en flott F30, må da være forumets første dette Har selv kjørt denne og synes den var super å kjøre, merker at dette er klassens mest kjørevillige bil. 320d maskinen imponerte meg stort, selv om det var spareversjonen på 163 hester så var den sammen med Sportskassa direkte småfrisk og dro godt selv i høyere (ulovlige) motorvei hastigheter Liker planen din med dobble blås bak, sugerøret som kommer orginalt er en stor skuffelse Men det er en super bil du får så du kan bare glede deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Får vekk bare gratulerer her og med bræ nybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Blir det Hartge-kit på motoren da Johnja? Ifølge Fredrik 90 dobler man jo omtrent effekten etter et besøk der NEI!! Man dobbler ikke effekten hos Hartge i dag. Nå må du ta hue ut av r.... og følge med, har sagt dette så mange ganger nå Før, altså da "gamle" Hartge eksisterte så hadde de en deal med Bavaria hvor man oppgraderte softwaren for å få mer hester uten å miste fabrikkgaranti. En E90 318d kunne få ca 170 hk, en E60 520d kunne få ca 215 hk (Mine foreldre gjorde dette med sin) og i 325d og 525d (LCI) så tok man ut ca 270 hk. Råest synes jeg var 535d hvor de hentet ut 330 hk Men så kom Hartge på nye hender og dette ble det slutt på, i dag er det Autopower og ESS som leverer de kraftigste softwarene til BMW dieseler. Dette kan jeg skrive under på.. Man fikk levert software som ga 270hk i 325d/525d en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Gratulerer med flott bil, og absolutt positivt at du har valgt den i rødt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 grattis med nybil! liker virkelig utviklingen man ser når det kommer til farger nå om dagen, syns det er stadig mer friske farger ute å går et kjærkomment tilskudd til den gruuusomt kjedelige norske bilparken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Henter'n i morra, gleder meg. Har aldrig hatt rød bil før(bortsett fra 540'n, men den er bare til pent) Tror ikke det blir hartge, kanskje ss, de skulle justere en f30 fulleff i neste uke. Men aller først får jeg prøve hvordan det virker slik den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Noen kjappe bilder Selger alpinaene på e34`n 8 og 9x18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Gratulerer så mye! BMW har gjort alt rett med designet på denne i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå