Gå til innhold

johns f30

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Blir det Hartge-kit på motoren da Johnja? Ifølge Fredrik 90 dobler man jo omtrent effekten etter et besøk der ;)

NEI!! Man dobbler ikke effekten hos Hartge i dag. Nå må du ta hue ut av r.... og følge med, har sagt dette så mange ganger nå :evil: Før, altså da "gamle" Hartge eksisterte så hadde de en deal med Bavaria hvor man oppgraderte softwaren for å få mer hester uten å miste fabrikkgaranti. En E90 318d kunne få ca 170 hk, en E60 520d kunne få ca 215 hk (Mine foreldre gjorde dette med sin) og i 325d og 525d (LCI) så tok man ut ca 270 hk. Råest synes jeg var 535d hvor de hentet ut 330 hk :shock: Men så kom Hartge på nye hender og dette ble det slutt på, i dag er det Autopower og ESS som leverer de kraftigste softwarene til BMW dieseler.

Må forøvrig gratulere med en flott F30, må da være forumets første dette :) Har selv kjørt denne og synes den var super å kjøre, merker at dette er klassens mest kjørevillige bil. 320d maskinen imponerte meg stort, selv om det var spareversjonen på 163 hester så var den sammen med Sportskassa direkte småfrisk og dro godt selv i høyere (ulovlige) motorvei hastigheter :wink: Liker planen din med dobble blås bak, sugerøret som kommer orginalt er en stor skuffelse :(

Men det er en super bil du får så du kan bare glede deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det Hartge-kit på motoren da Johnja? Ifølge Fredrik 90 dobler man jo omtrent effekten etter et besøk der ;)

NEI!! Man dobbler ikke effekten hos Hartge i dag. Nå må du ta hue ut av r.... og følge med, har sagt dette så mange ganger nå :evil: Før, altså da "gamle" Hartge eksisterte så hadde de en deal med Bavaria hvor man oppgraderte softwaren for å få mer hester uten å miste fabrikkgaranti. En E90 318d kunne få ca 170 hk, en E60 520d kunne få ca 215 hk (Mine foreldre gjorde dette med sin) og i 325d og 525d (LCI) så tok man ut ca 270 hk. Råest synes jeg var 535d hvor de hentet ut 330 hk :shock: Men så kom Hartge på nye hender og dette ble det slutt på, i dag er det Autopower og ESS som leverer de kraftigste softwarene til BMW dieseler.

Dette kan jeg skrive under på.. Man fikk levert software som ga 270hk i 325d/525d en stund.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med nybil!

liker virkelig utviklingen man ser når det kommer til farger nå om dagen, syns det er stadig mer friske farger ute å går :D et kjærkomment tilskudd til den gruuusomt kjedelige norske bilparken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henter'n i morra, gleder meg.

Har aldrig hatt rød bil før(bortsett fra 540'n, men den er bare til pent)

Tror ikke det blir hartge, kanskje ss, de skulle justere en f30 fulleff i neste uke. Men aller først får jeg prøve hvordan det virker slik den er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...