johnja Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Ser meget bra ut!Jeg prøvde en E92 335i med manuell på Mallorca en gang, det er et minne som sitter enda... Ellers må jeg si at jeg likte detaljen med rød "i" og klart du skal beholde sorte nyrer!!! BBS felger med rød senterkopp..? Jeg har et sett med bbs lm kopier med rød senterkopp, har ikke fått prøvd de enda, men må vel få til det snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Dette ser bra ut John Gunnar! Må ikke bytte ut de sorte nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Da har du satt den berømmelige prikken over i'en på plass! Ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Da har du satt den berømmelige prikken over i'en på plass! Ble veldig bra! Ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Ble utrolig rått med M-sport Helt klart blant forumets råeste biler dette her Eneste jeg ikke likte var den røde Ien i 335i emblemet, gir meg litt sånn VAG TDI assosiasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Ble utrolig rått med M-sport Helt klart blant forumets råeste biler dette her Eneste jeg ikke likte var den røde Ien i 335i emblemet, gir meg litt sånn VAG TDI assosiasjoner Den siste komentaren har jeg ventet på Jeg hadde en passat en gang i begynnelsen av 2000 den hadde rød I. Den blir nok uansett værende, liker litt sånn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Liker I-en jeg, bare for å virkelig vise frem at du kjører med skikkelig maskinere, med riktig drivstoff! Ble skikkelig bra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Dette så jo meget strøkent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Flott bil du har her. Den eneste jeg har å utsette på F30 er støy i kupeèn. Støyer ikke denne i overkant mye for å være en såpass moderne BMW? Testet den i fjor og både jeg og fattern reagerte veldig på veistøy. Nå kommer jo dette selvfølgelig ann på dekk osv, men dette tror jeg var standard levert continental sommerdekk. Kanskje burde isolasjonen vært bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Støyen kan jo ha noe med at den sikkert er levert med runflat dekk som std. Hvertfall om det er større en 17" tror jeg. Er det stor forskjell på lydnivå i F30 og F10? jeg hadde runflat men bytta til non runflat og merka liten forskjell i lydnivå, men i kjørefølelse derimot var en helt annen verden i positiv forstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Det er ENORM forskjell på F10/11 og F30, det er ekstremt mye dekk/vindstøy i F30. Kjørte litt alpina!!!?? her om dagen, det er faktisk mindre støy i gamle e34'n en i F30. Det virker som det er vindsus som er mest fremtredende, dekkstøyen er omtrent lik om man har vinter eller sommerdekk. Men jeg har valgt og ikke fokusere på dette, og heller skru opp lyden på harman kardon anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Ja er fordel med 16 høytalere kan stenge ute all lyd med det. klarer fint å overdøve dieselen i 4000 rpm. Hadde egentlig ikke tenkt så mye på støyen jeg heller om jeg hadde en 335i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Det er ENORM forskjell på F10/11 og F30, det er ekstremt mye dekk/vindstøy i F30. Kjørte litt alpina!!!?? her om dagen, det er faktisk mindre støy i gamle e34'n en i F30.Det virker som det er vindsus som er mest fremtredende, dekkstøyen er omtrent lik om man har vinter eller sommerdekk. Men jeg har valgt og ikke fokusere på dette, og heller skru opp lyden på harman kardon anlegget Ja, jeg vil gå så langt som å si at min E39 er langt mer stille enn F30. Men som du også sier, så hadde jeg gitt meg en god faen i dette og heller lent meg tilbake og tenkt på at jeg kjører rundt i en fantastisk fin maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Ja det er overraskende mye støy i f30. Reagerte på det selv men var ikke nok til å ikke bestille den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 denne var virkelig grom! grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå