Dal-z Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 jaså! regner med du kommer med en tråd over helgen?
Fredrik 90 Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Bensinbil Hva slags bensinbil er det snakk om da?
Simmelim Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Jeg beklager. Kan ikke se du har skrevet at det er 6´er det er snakk om. Du skrev vel bare bensinbil. Men ikke hold oss på pinebenken lengre. Hvilken bil har du handla deg?
KireS Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Jeg beklager. Kan ikke se du har skrevet at det er 6´er det er snakk om. Du skrev vel bare bensinbil. Men ikke hold oss på pinebenken lengre. Hvilken bil har du handla deg? Han skrev med ordentlig bmw lyd
johnja Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Jeg beklager. Kan ikke se du har skrevet at det er 6´er det er snakk om. Du skrev vel bare bensinbil. Men ikke hold oss på pinebenken lengre. Hvilken bil har du handla deg? Han skrev med ordentlig bmw lyd Yess
Evenol Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Jeg vet, jeg vet... Gleder meg til å se!
fizn Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Ja men for faen da, skriv nå ned hva du har handla da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå