Mattae Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Pleier holde greit slik lakk så lenge grundarbeidet er noenlunde Lookn good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Begynner å ta form under foran også. Polyuretan foringer på stabstag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Da nermer det seg noe her i garasjen. Bensin/bremserør på plass i nye klips Bakpotte er på. Slakk i bensinlokket er et vanlig problem på E36 Men med en ny fjær til en tier, så er det fort gjort å fikse Så blir det bra igjen. Panserlåsene hadde sett bedre dager, så de ble byttet. Ny olje på motor (etter en runde med CRC motor rens) Så ble det tilsatt Metabond. Les mere om det her. http://www.swissvax.no/forsideprodukter/metabond-c Så til ferdigbilder, her kommer først noen før/etter bilder. Så til resten av ferdigbildene, inkl. med deksler under. Nå trenger den bare en god vask innv og utv. å så en polering, så er den klar for sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 fyf... så strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 knallbra!! Men du glemte å skrive + en firhjulskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 knallbra!!Men du glemte å skrive + en firhjulskontroll Ja, så fort veiene er saltfrie, så skal jeg ha en 4 hjuls kontroll på den (som jeg skal ta selv) å så har jeg en litenlekkasje i en kobling på klima anlegget, så jeg har handlet nye O-ringer, så dette blir fikset i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Skal du stille den opp til banebruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Skal du stille den opp til banebruk? Den blir nok stilt inn på anbefalt fabrikk instilling. Har ikke justerbare camberstag bak (er litt justering på originale) og ikke justerbare topplager fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 herregud så strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Bedre enn ny. Alltid gøy å lese trådene dine, Tommy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 sinnsykt strøkent du legger bra arbeid i å holde denne bilen strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Å som vanlig, så har KOED levert mesteparten av delene. Summen her er 56731.- (42764.- hos koed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Syge mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Hahaha, godt å se det ikke er bare jeg som bruker penger på Koed. Jaja, en støtter en god sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå