Tommy Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Du tenker å bruke samme (advan) dekkene både til turen og på nürburgring ja ?Gleder meg til å høre hvordan du synes de fungerer på begge områder da jeg også er på utkikk etter ett bedre allround dekk alternativ til gt´n Kjørte Dunlop Sport maxx i fjor, å defungerte bra. Nürburgring spiser ikke noe særlig dekk, men er redd det går en del mere på Spa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Da ble det en 1. plass på bilutstillingen på Jærhagen i år, i klassen 1990-1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Gratulerer! vel fortjent:D nydelige bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Grattis, det var velfortjent, ut i fra denne tråden å bedømme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Say what!!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Da eg finn sjokkerande, e at sånn eg hugse deg StigJ, så e vel du litt for voksen til å selge sub på bimmers.no? Ellers støtter eg avgjørelsen, du må få deg en halvshabby bil å bringe tilbake til god stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Da eg finn sjokkerande, e at sånn eg hugse deg StigJ, så e vel du litt for voksen til å selge sub på bimmers.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Ekje sub sånn som 18-åringa styre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43100564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Ekje sub sånn som 18-åringa styre med? Det er sånn folk med sans for god lyd styrer med. Lykke til med salg Tommy. Hvis denne ikke er solgt innen en uke så vet ikke jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Eg e heilt enig StigJ, basshunter uten minst 10" blir for tamt c,') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Den som kjøper denne blir iallefall en heldig eier av nok en perle som forlater Tommy´s hender Håper du fortsatt holder deg til BMW ved neste bil Tommy, eller har du andre planer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Eg e heilt enig StigJ, basshunter uten minst 10" blir for tamt c,') Liker du best musikken når den kun spiller over f.eks 80hz ? deet må være jævlig dårlig lydbilde du får da isåfall! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Fortsatt ikke solgt? Hatt noe interesse? Rart en så pen bil ikke er blitt solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå