Lars89 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Regner med det er der du vanligvis finner teksturlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Jeg blir rett og slett "matt" av enkelte At det kan være moro å lage "RatCar" ut av enkelte oppbrukte bilmodeller....i aller høyeste grad! ...men å totalt ødelegge nye (mange fine også) biler er for meg så fjernt at hadde noen jeg kjenner gjort sånn hadde jeg denga dem daglig til de tok til fornuften igjen. Artig tråd, og garantert noe å ta frem en dårlig mekkekveld når du ikke er helt fornøyd med dine egne prosjekter...en liten inspirasjonskilde som forteller deg at : Jepp!! - du kan bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Mye morro her noen av dem er jo faktisk ikke så gæli når det er gjennomført, det er verre når det er en veldig dårlig billig løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 en hjemme fra som har bygget denne, kåret til norges råeste passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Av en gjeng nye landsmenn i juryen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Lurer på om jeg skal få tak i den fronten og sette den på min altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 en hjemme fra som har bygget denne, kåret til norges råeste passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Av en gjeng nye landsmenn i juryen? nope...av flere anerkjente bilmagasiner og nettsteder i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Bare vi nevner våre nye landsmenn så er du på plass med engang Wicky, og kverulerer som en hest på at ditt og datt er ikke våre nye landsmenn i det hele tatt osv. Har du noe bevis på at det IKKE er nye landsmenn i annerkjente bilmagasiner, og nettsteder i Norge? Har sett flere episoder her inne hvor du kverulerer på slike diskusjoner, tar du det virkelig så forbanna seriøst at du må motnekte? Jeg bare spør, for du er vel sikkert en av våre nye landsmenn regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Hvor finner du alt dette Lars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Trådstarter fant ikke akkurat opp kruttet på nytt med denne tråden. Det finnes flere tråder og t.o.m dedikerte sider til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Bare vi nevner våre nye landsmenn så er du på plass med engang Wicky, og kverulerer som en hest på at ditt og datt er ikke våre nye landsmenn i det hele tatt osv. Har du noe bevis på at det IKKE er nye landsmenn i annerkjente bilmagasiner, og nettsteder i Norge? Har sett flere episoder her inne hvor du kverulerer på slike diskusjoner, tar du det virkelig så forbanna seriøst at du må motnekte? Jeg bare spør, for du er vel sikkert en av våre nye landsmenn regner jeg med? ikke la meg prute deg nedenom og hjem lizzom! Jeg bare presiserte at ingen av våre nye landsmenn har bygget eller promotert denne bilen..Dette er ett erkenorsk produkt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå