noekult Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 merkelig at bilene har forskjellig reg.nr da Woops. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 merkelig at bilene har forskjellig reg.nr da Veldig merkelig at de har samme chassisnummer da.. Søk opp bilens XD regnummer og du får opp at det er ugyldig, søk opp bilens BS nummer og du ser at bilen er førstegangsregistrert 06.09.2011. Likevel har bilen ett ganske sent og derfor "nytt" BS nummer, hadde de i det heletatt gått over til BS i 2011? Vi kjenner alle til trenden om å skifte og registrere biler med kjente østlandnummer for å gjøre bilen mer "attraktiv" Hvor stor er sannsynligheten for at det skal finnes to helt like 77 modeller 630 CS med samme interiørfargen, original spiller og likt utstyr? Videre så kan du jo se i bilens reservehjulsbrønn som er avbildet på første side i tråden om bilen, der er den en flekk i bunnen med ett eller annet. Jaggu er ikke den samme fekken i reservehjulsbrønnen på bilen på Finn også Skal vi heller fokusere på at bilen er helt feil slik den er nå? Men forsåvidt så gjør du det jo helt feil du også, skal man finne feil hos andre så bør man iallfall være sikker på at det er feil å finne Woops. Ja, der sa du det..Woops!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 merkelig at bilene har forskjellig reg.nr da Hvis du mister eller blir frastjålet skilt, så får du nytt reg.nr (tror jeg) Vet hvertfall om flere slike tilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 du kan ofte velge det selv. om begge skiltene blir rappa annbefaler de ofte det (pga missbruk av skiltnummer osv.)Ble frastjålet mine en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Du får ikke lov til å beholde gamle nr lengre, man må anmelde det, og bestille nytt nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Jeg annmeldte det, fikk annbefalt å bytte regnr, men fikk valget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Er i det minste oransje blinkers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 ^Neiiii! Er venn med en som drømmer om Lamborghini Diablo (og sannsynligvis kommer til å eie en en dag) og han vil ha svære chrom-hjul på den og det blir akkurat like feil som den E24en der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Er i det minste oransje blinkers... Ja... Fargen var ihvertfall rett, men der stoppet det vel også`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 ^Neiiii! Er venn med en som drømmer om Lamborghini Diablo (og sannsynligvis kommer til å eie en en dag) og han vil ha svære chrom-hjul på den og det blir akkurat like feil som den E24en der http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32221541&searchclickthrough=true Sånn omtrent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Helt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 , hadde de i det heletatt gått over til BS i 2011?Min bil er regga 11.10.2011 den har BS, så det blir ja.Helt feil..image.jpgEnig. Ikke nok gummi på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32221541&searchclickthrough=true Sånn omtrent? Faren til en kamerat av meg har kjøpt en del biler av TJ auto han har mye rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Min bil er regga 11.10.2011 den har BS, så det blir ja. Okei, tidlig nummer tenker jeg da. Hvis ikke den har fått nytt skilt i ettertid slik som 630en over her da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Samuelsen Nygaard Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Kom over denne på finn http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=48996004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå