KKise Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 http://vimeo.com/m/48159788Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Er sånne møkkafolk som bringer skam over oss BMW-eiere Jeg synes nå at bare den grelle DTM eksosen og takspoileren ødela jeg, ellers var det ikke så ille. For å pirke litt ekstra så kunne han også droppa stagene på frontleppa. Edit: Denne derimot: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Husk at den var the shiiiiit to have på 80 tallet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 http://vimeo.com/m/48159788Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Er sånne møkkafolk som bringer skam over oss BMW-eiere Jeg synes nå at bare den grelle DTM eksosen og takspoileren ødela jeg, ellers var det ikke så ille. For å pirke litt ekstra så kunne han også droppa stagene på frontleppa. Edit: Denne derimot: [ Bilde ] Haha, fy faen å grell! Visste ikke at folk brukte oljefat som felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Alle bilene (+ huset) på øverste bildet kunne jeg fint tenkt meg, selv om de er rosa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 av alle ombygginger ejg har sett..så burde han der bli avlivet...en bil som 600 burde man ALDRI kødde med....aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Min nye bil med neonlys inni hjulene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Er på en måte kult med retro-custom, men ser jo helt jævli ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Min nye bil med neonlys inni hjulene! [ Bilde ] Er det der en E39 fanger ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Fy faen for noen schtøgge biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Er ikkje sikker på hvilken fanger det er! Ser ivertfall ikkje mykje bra ut! Muligens den er tatt på for og få plass til ic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Fant denne festlige parkeringen her om dagen, bildet besriver ikke helt vor skjevt den egentli stod... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 er vel ikkeno "galt" der? Står bare oppå en snøhaug... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå