Vegard welle Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 her e da so mange følelsa i sving, eg får so ilt i sjele når eg ser da... samtidig so eg har da utrulegt artigt på hans bekostning... +1 Første bilde på en salgsannonse:[ Bilde ] http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39110846 Bladde litt mer, så fannt jeg denne annonsen: [ Bilde ] http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38868481 For lite kant på den e36'n med Seidl styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Heller nysnødd plen... God annonse? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38946987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Var veldig pen for å hete Andreas, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Hva er den greia på siste bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Hva er den greia på siste bilen? Ser ut som et ekstra innsug, men ser ikke ut som om det er kobla til noe(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Jeg vil ikke akkurat si at jeg gjør det feil, men om både jeg og min far skal sørover, pleier vi å gjøre det sånn : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Jeg vil ikke akkurat si at jeg gjør det feil, men om både jeg og min far skal sørover, pleier vi å gjøre det sånn : Det der er jo bare win-win da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Dumt spørsmål av meg, men hva mener du med det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Dumt spørsmål av meg, men hva mener du med det ? Win-win er ment positivt som feks du "vinner" fordi du har en opfinsom løsning på et problem eller har funnet på noe lurt, eller kan også være ren flaks el. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Åja, hehe Da skjønte jeg det litt bedre! Takk for svar, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spjotvoll Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Bmw Mustang? Huff og huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Den Bmstangen var jo litt stilig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Jeg vil ikke akkurat si at jeg gjør det feil, men om både jeg og min far skal sørover, pleier vi å gjøre det sånn :[ Bilde ] Løfte inn med truck!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå