Gå til innhold

BMW M5 TwinTurbo V8 560HK til salgs.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig tragisk annonse. Skulle jeg bladd opp over 2 mill for en bil ville jeg helt klart foretrukket informasjon om bilen i stedet for masse svada om sjappa og brukbilgarantiene deres..

Helt enig, det der irriterer meg noe voldsomt! Særlig hvis man sitter og faktisk leter etter bil, kan være nok til at jeg bare hopper videre på neste i ren demonstrasjon :evil:

Bilen i annonsen er forøvrig alders fantastisk, tenkt at den alt har kommet på bruktmarkedet i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at de fleste som vurderer F10 M5 har lest seg opp på denne bilen fra før.. Bavaria trenger vel ikke selge inn bilen på nytt? Dette er ikke Larsens bruktbil, der det er om å gjøre å skryte bilen opp i skyene i annonsen.

Bavaria er seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye enig i siste innlegge her ja... vurdere en M5 så er en liksom ikkje i tvil om det blir audi elle bmw bare for det ikkje står nevt fult av udstyr... hadde nok ofra noen tellerskritt å ringt selger :) men ja uvirkelige priser... håper virkele vi kan få en Eu-tilpassing der også så alt anna.. for va ville denne saken kosta i sverige 1mil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at de fleste som vurderer F10 M5 har lest seg opp på denne bilen fra før.. Bavaria trenger vel ikke selge inn bilen på nytt? Dette er ikke Larsens bruktbil, der det er om å gjøre å skryte bilen opp i skyene i annonsen.

Bavaria er seriøse.

Syns det høres ut som Ærlige Einars Bruktbiler jo, sånn som annonsen er satt opp.

Fins tross alt en del folk nord for Sinsenkrysset som kanskje ikke har kjennskap til Bavaria og seriøsiteten deres.

Og det jeg mener er, vil du selge en bil til samme pris som man faktisk får eneboliger for så bør du gidde å ta jobben med å skrive litt om den sånn at folk slipper å lese seg opp på den andre plasser enn hos deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig tragisk annonse. Skulle jeg bladd opp over 2 mill for en bil ville jeg helt klart foretrukket informasjon om bilen i stedet for masse svada om sjappa og brukbilgarantiene deres..

Helt enig, det der irriterer meg noe voldsomt! Særlig hvis man sitter og faktisk leter etter bil, kan være nok til at jeg bare hopper videre på neste i ren demonstrasjon :evil:

Bilen i annonsen er forøvrig alders fantastisk, tenkt at den alt har kommet på bruktmarkedet i Norge :)

Nå er dette nybil og ikke bruktbil enda:)

Startpris i sverige er 959000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at de fleste som vurderer F10 M5 har lest seg opp på denne bilen fra før.. Bavaria trenger vel ikke selge inn bilen på nytt? Dette er ikke Larsens bruktbil, der det er om å gjøre å skryte bilen opp i skyene i annonsen.

Bavaria er seriøse.

Syns det høres ut som Ærlige Einars Bruktbiler jo, sånn som annonsen er satt opp.

Fins tross alt en del folk nord for Sinsenkrysset som kanskje ikke har kjennskap til Bavaria og seriøsiteten deres.

Og det jeg mener er, vil du selge en bil til samme pris som man faktisk får eneboliger for så bør du gidde å ta jobben med å skrive litt om den sånn at folk slipper å lese seg opp på den andre plasser enn hos deg..

Tror ikke folk sitter på en søndagskveld og surfer på finn etter F10 M5 og lar seg overtale av en bildetekst liksom :lol::lol:

Folk som seriøst vurderer denne bilen bestemmer seg ikke avhengig av hva man skriver inn i annonsen.

Slik jeg ser det opplyser Bavaria i realiteten om at de har fått inn en F10 M5, bilen selger seg selv.

Det er egentlig en notis om at de har en F10 M5 klar for levering 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins tross alt en del folk nord for Sinsenkrysset som kanskje ikke har kjennskap til Bavaria og seriøsiteten deres.

Hehe..alle som vurderer en sprell ny M5 kjenner nok til Bavaria ;) ..til og med folk nord for sinsenkrysset.

Og det jeg mener er, vil du selge en bil til samme pris som man faktisk får eneboliger for så bør du gidde å ta jobben med å skrive litt om den sånn at folk slipper å lese seg opp på den andre plasser enn hos deg..
Hvorfor? Bilen er jo ny..?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...