Gå til innhold

635


Anbefalte innlegg

For en herlig bil du har, bilparken din er jo helt utrolig imponerende! Og nok en gang så skal du har stor respekt for at du holder disse perlene så orginale som mulig, dette er biler som ikke blir billigere med åra :) E24 er en av mine desidert favoritt BMWer og bare jeg blir ferdig med husbygging og får litt ekstra plass i garasjen så skal jeg ha en 635 CSI som skal være så orginal som overhode mulig. Så får det heller koste litt :wink:

Skinn blir jo aldri feil, men interiøret du har er likevel kjempe flott. Syens fargen slettes ikke var så gal jeg, og det ser jo helt dønn strøkent ut. Det som er så flott med BMW er at man kan få deler til gamle modeller over disk hos forhandlern, uten at det koster skjorta som hos Mercedes. Trenger man en girkule eller et blinklys til en 1975 528I så er det bare å bestille hos Bavaria, supert :D Skjønner det godt ang de mattene du kjøpte, hadde selv ikke hatt hjerte til å åpne og bruke noe sånt :wink:

En annen detalj jeg liker med bilen din er lykteviskerne, tøft! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes også det var svært moro at det var mulig å bestille originale beskyttelsesmatter i Piniengrün hos BMW. Da mattene kom viste det seg at de var NOS - beregnet for utstillingsstativ hos BMW-forhandlere på 80-tallet - uåpnet og støvete innpakning. Mulig jeg ikke er helt god, men jeg hadde ikke hjerte til å åpne den fine pakken - derfor bestilte jeg en til. Nå har jeg to som jeg vegrer meg for å åpne.

033-10.jpg

Jeg må få sitere min danske venn nok en gang: "Blot en lille detalje, men det gør alligevel en stor forskel"

Hentet en flott eske med flott innhold til Lars i dag. Nesten ikke lyst til å pakke den ut.

Bursdagsgave fra samboeren min. Nytt, produsert 07/1987.

IMAG0298.jpg

IMAG0299.jpg

IMAG0300.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fristende, men det holder å ta vare på esken i første omgang.

Dette blir knall. Jeg har også kjøpt M-striper, men er litt usikker på om de skal på. Ingen krise uansett, da de er bare å ta av. Tenk deg bildet med en hvit og en svart der begge har M-striper..........jeg kan nesten ikke vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært ett bilde som kunne blitt på lerret på loftstua.

Ang. m-stripene, så skifter jeg litt mening fra dag til dag. Tenkter jeg skal ha de på fram til hel lakkering neste år. Da kommer jeg til å kjøpe en alpina leppe i stede for CSI leppa, og ha bilen kun hvit.

Vært morro å sett hvordan det ble på sort bil, og som du sier så kan de taes av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg de er finest med en tynn sort stripe langs den øverste profilen. På sort bil, hvit eller grå stripe, det bidrar med å dra frem linjene litt på lik linje med kromlistene nede langs sidene og langs kanalene. Men vi har da alle forskjellig smak på ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg de er finest med en tynn sort stripe langs den øverste profilen. På sort bil, hvit eller g?stripe, det bidrar med å dra frem linjene litt på lik linje med kromlistene nede langs sidene og langs kanalene. Men vi har da alle forskjellig smak på ting. :)

Jeg er enig med deg, men hadde et ønske om å teste M på svart, noe jeg tror kan bli uvanlig, litt sært og ikke har jeg sett en svart 6er med dette - kanskje ikke uten grunn? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg de er finest med en tynn sort stripe langs den øverste profilen. På sort bil, hvit eller grå stripe, det bidrar med å dra frem linjene litt på lik linje med kromlistene nede langs sidene og langs kanalene. Men vi har da alle forskjellig smak på ting. :)

Synes min var noe kjedelig når jeg hentet den. Ble så sort/hvit.

Kanskje felgene dro ned litt av inntrykket også.

kyesinaapidi3289m2o2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du hadde ikke slik stripe jeg tenker på, den der er ikke jeg heller så glad i.. :)

Stripen jeg tenker på er ikke dobbel, den er enkel og har en bredde på rundt 3-5mm.

Fargen på bilen, felgene, høyden, skjørtepakken mm spiller selvsagt litt inn på hvor godt det kler den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...