Gå til innhold

Gjøvik bilformidling, er de seriøse?


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte nettopp en e61 fra de. Meget hyggelig kar som virket svært seriøs.

Dro å så på bilen dagen etter at den ble lagt ut på finn.no, sa der og da at jeg skulle ha den. Siden bilen ikke var Naf testet og heller ikke hadde fått skilter måtte jeg vente et par dager før jeg kunne hente den. skrev ikke kontrakt, bare muntlig. I følge selger så hadde han fått xx antall telefon samtaler men siden han hadde en muntlig avtale med meg holdt han den av selv om det var mange som hadde vært veldig ivrige.

Edit: bilen hadde i følge computeren nettopp fått byttet olje, men da dette ikke sto i service heftet. Byttet han derfor olje på naf testen og fikk dette stemplet i service heftet, da han ville at alt skulle være 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig vanskelig folk har for å holde kjeft hvis de ikke har noe fornuftig å bidra i tråden med :shock:

Onkelen min var hos Gjøvik Bilformidling og prøvekjørte en E61 for en stund siden, ble ikke noe kjøp men har skrøt av god service og hyggelig selger som var meget hjelpsom. Er sjelden noe tull med NAF også så firmaer som selger NAF godkjennte biler tror jeg man kan stole på :)

Vedkommende har også hente inn noen E61 M5 og E63 M6 hvis ikke jeg tar feil, har sikkert helt greit peiling på BMW :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig vanskelig folk har for å holde kjeft hvis de ikke har noe fornuftig å bidra i tråden med :shock:

Onkelen min var hos Gjøvik Bilformidling og prøvekjørte en E61 for en stund siden, ble ikke noe kjøp men har skrøt av god service og hyggelig selger som var meget hjelpsom. Er sjelden noe tull med NAF også så firmaer som selger NAF godkjennte biler tror jeg man kan stole på :)

Vedkommende har også hente inn noen E61 M5 og E63 M6 hvis ikke jeg tar feil, har sikkert helt greit peiling på BMW :)

Ok, grunnen til at jeg spør er at jeg blir litt matt når jeg ser såvidt dårlig språk og skrivekunnskaper.

Det er litt usexy og da tenker jeg vel ikke de helt store tankene om vedkommende., ifht kunnskaper og seriøsitet.

Kanskje bare meg som er sær.

Han tok uansett ikke innbytte, så sitter litt på gjerdet forløpig.

Hvis ikke du har noe du vil dele med oss Erebus?

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De solgte en meget bra utstyrt E61 530 xdt 2009 mod for litt siden, til en meget bra pris. Den lå ute i ca. 2 dager før jeg ringte, og da var den solgt. Nå sitter jeg her, 2 mnd senere og er fortsatt drit sur på meg selv fordi jeg ikke fikk kjøpt den bilen! Sykt bra kjøp i forhold til markedsverdien, som ser ut til å ha gått opp!!! de siste 2 mnd..

Så det jeg vil fram med er at de har bra biler til bra priser, men jeg har da ikke kjøpt bil av de. Så noe mer enn det får jeg ikke sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Slenger meg på her og vil gjerne høre alle erfaringer rundt denne bedriften!

Skal hente en 08 525xdat der på lørdag, men virker som en ok fyr ut ifra det jeg har pratet med han hvertfall. Ordna registrering og alt der. Men hører på han at han er selger da, hehe.

Håper det ikke blir bomtur da det er en drøy kjørertur fra kr.sand til gjøvik :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vår E61 der :) Veldig ålreit fyr! Han var veldig seriøs og serviceinnstilt, som han har ganske fornuftige priser på bilene også! Han ordnet registrering og alt av papirer på kort tid, han la også frem NAF test på bilen :) Vi er i hvertfall veldig fornøyde med Gjøvik bilformidling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vår E61 der :) Veldig ålreit fyr! Han var veldig seriøs og serviceinnstilt, som han har ganske fornuftige priser på bilene også! Han ordnet registrering og alt av papirer på kort tid, han la også frem NAF test på bilen :) Vi er i hvertfall veldig fornøyde med Gjøvik bilformidling ;)

Takk for tilbakemld din!

Ja, de har anstendige priser mer eller mindre.

Men blir litt usikker når de skriver mye faktafeil og feil generelt.

177 hk på en LCI 525D (08 mod)

Jeg liker at en selger vet hva pokker han selger...

Men det er kanskje bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at de ikke har de mest gjennomførte annonsene. Men det virket som om han hadde god greie på bilene når vi var der og pratet med han. Virket som han solgte ganske mange biler så det går sikkert litt i surr med faktaene. Han hadde en M6 privat, så litt peiling må han jo ha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg hentet bil hos Per på gjøvik bilformidling i helgen, og har ingenting negativt å si om han! Behjelpelig og hyggelig fyr..

Var egentlig litt skeptisk til bilen jeg kjøpte da den lå 60-70.000 under tilsvarende norske biler, men bilen var både strøken og fast og fin å kjøre. Han garanterte KM da han hadde fått disse bilene rett fra BMW forhandler i Tyskland. Han hadde visst solgt noenogtredve biler i år, og satser vel mer på lave priser og mange salg istedenfor å ha markedspriser å ikke selge så mange.

Skulle jeg kjøpt en annen BMW igjen, så hadde jeg ringt han igjen å hørt om han kunne skaffe det jeg ville hatt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...