ekkoj Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Kult å se at du bruker bilen på bane, til tross for at det "bare" er en 318D. Det var faktisk med min forrige 318D jeg ble bitt av basillen. Og som du nevner, E90 chassiset kjører veldig bra! Jeg har kjørt endel på bane før, men da med en Golf 1 Gti. Veldig moro det også, men det kan ikke sammenlignes med BMW´n. Var på Rudskogen med en E36 M3 ifjor høst også, og jeg tror kanskje det blir en sånn en på meg i løpet av sommeren Fikk noen fler bilder av KKM Foto (https://www.facebook.com/kkmfoto) . Moro for meg som pleier å stå bak kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Da har jeg fått hentet X5-felgene fra glassblåsing hos Metalliseringsverket på Harestua Fikk levert de til lakk idag, så jeg håper de er klare for dekk i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Da har bilen endelig fått seg skikkelige sommersko (Litt lav i rumpa fordi de andre hjula ligger baki ) Stor takk til Håkon på P&R for senk, Vidar på Norsk Pulverlakk for lakking og Hans Martin hos Johs Bjerke for knallservice med dekkmontering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Og idag har jeg fått rydda litt i offset og justert høyden, så nå begynner det å ligne på noe synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Det blei gromt mister! Blårøyk i sladden og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Har ikke skjedd så mye her, men fikk vaska og tatt noen bilder igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Utrolig flott bil! Tror jeg kjørte bak deg noen hundre meter i Lommedalen i ettermiddag, så veldig bra ut. Kjørte en grå e46 touring selv. Akkurat solgt denne og skal kjøpe en e91 selv, godt med lokal inspirasjon;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 digger felgene! hvordan ble det mtp subbing og slikt, hvilke spacere endte du opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Utrolig flott bil!Tror jeg kjørte bak deg noen hundre meter i Lommedalen i ettermiddag, så veldig bra ut. Kjørte en grå e46 touring selv. Akkurat solgt denne og skal kjøpe en e91 selv, godt med lokal inspirasjon;) Takk takk Kan stemme det. Jeg bor i Oslo, men er fra Bærums Verk og var "hjemme" på besøk digger felgene! hvordan ble det mtp subbing og slikt, hvilke spacere endte du opp med? Ingen subbing i det hele tatt. Hatt bilen full av fotoutstyr og 5 voksne karer uten problemer. Endte vel opp med 10 og 15 mm spacer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Nå driver jo jeg litt med bilfoto selv, men det er alltid moro når andre vil ta bilder av bilen. På Torsdag hadde jeg besøk av Stian Wethammer fra Hamar som er en dyktig fyr bak kamera. Han tok disse av bilen min når vi var ute og cruisa Sjekk ut siden hans på facebook for mer fine bilder https://www.facebook.com/pages/Photo-By ... 0722343489 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Da har behovet for større bil meldt seg og BMW'n er til salgs. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37900803 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Fin E91. Kult å se at flere med E9x velger felger med "feil" innpress. Hvilke innpress endte du opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Fin E91. Kult å se at flere med E9x velger felger med "feil" innpress.Hvilke innpress endte du opp med? Hei, takk det Hvis jeg ikke husker feil endte jeg opp med Et33 foran og Et35 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Denne var tøff! Ang. oppsettet så var det altså 9x19 ET33 og 10x19 ET35? Og dette var uten å subbe? Har du valset hjulbuene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå