Apekatt87 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Regel #1: Aldri hør med BMW-forhandlere når det kommer til ettermontering av "utradisjonelt" utstyr. Selvfølgelig er det mulig, jeg har jo selv gjort det. Riktignok ikke i en 1-serie, men prinsippet er akkurat det samme. Det finnes flere forhandlere som selger komplette sett med at du trenger til dette. Skjønner, hehe Hvilke forhandlere? Har du noen link til nettsider osv? Ca hvor mye jobb er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Disse og disse er vel de mest vanlige, men det er også selgere på eBay som selger komplette sett. Jeg vet ikke helt hvor mye jobb det er på en 1-serie, men noen timer går det nok. Om du leter litt på amerikanske forum som 1addicts.com og slikt vil du sikkert finne mer info, guider og andre ting som kan være greit å vite. Det står også litt info i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apekatt87 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Du vet vel ikke om det finnes noen verksteder som fikser dette? Siden BMW-forhandleren mente at det var umulig, så tviler jeg på at de vil gjøre det. Jeg har de praktiske evnene til en blind oter, så jeg skal ikke begi meg ut på noe slikt prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Jeg vet dessverre ikke, men du kan jo se om noen her inne kan hjelpe deg? Ikke er det vanskelig heller, men om du ikke føler deg komfortabel med slikt er det forståelig at du ikke ønsker å gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apekatt87 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Jeg føler meg knapt nok komfortabel med å bytte dekk, så den jobben setter jeg nok bort hvis jeg bestemmer meg for å ettermontere iDrive ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 M3 SMG ratt med fungerende Paddle-shifts montert i min E46 320DAT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 noen som har ettermontert el viduer bak på e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Litt av det jeg har ettermontert på min E39. Glass takluke, har trekt om dekselet osv. Originalt preface M5 ratt. Komplett ombygd med multifunksjon (hadde ikke det før). Ettermontert cruisekontroll Har også ettermontert mye annet. Bygd om til komplett originale faceliftlykter med xenon. Bygde samtidig om til automatisk høydejustering med potensiometer på bakstilling. Har også satt på koppholdere foran og bak, ettermontert original høyglans shadowline, kodet diverse greier (xenon, blink ved lås, DRL osv.).. Må vel snart ta noen oppdaterte bilder av bilen.. Neste prosjekt er forhåpentligvis navigasjon/multimedia og ny type ratt med rund airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 "Puddle lights" (lys på undersiden av speilene som lyser opp bakken). Originalt på e60/61 med lyspakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Montert trådløs sentrallås, lakt opp ledningsnett til grøftelys, skinnseter, midtarmlene på min e36:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Ettermonter facelift Mtech-ratt, koppholdere, facelift bakluke og sportsttoler Skal snart "ettermontere" manuelt gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Hadde orginal telefon i midtkonsollen i min e53 x5. Denne fikk jeg ikke til og fungere. Så byttet om telefonmodulen med en bluetooth modul med stemme styring. www.bimmernav.com for OEM utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Ettermonterte M3 innvendig speil i E46n i dag. Bolt on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Automatisk bakluke. (trykk på bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Automatisk bakluke. [ ](trykk på bildet) Dette var nice.. Hva trengte du av deler for dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå