Kny Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Nice! Kul film, jævlig kult å cruise hjemover. Var mange som snudde seg å kikka på kolonna fra bilene som passerte i venstrefila så jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Thumbs up. Gleder meg seriøst til neste år. Konge gjeng å dra på tur med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Ga bilen en god vask etter langturen i helga, samt oslotur i går. Så fikk jeg noen nye blinklys foran i posten for å prøve å kjøre litt med sota istedenfor oransje! Synes ikke det ser så dumt ut jeg Fikk også klistra på en diskrè og stilfull oijoij sticker jeg kjøpte på RF, i bakruta. Hva syns dere? Oransj eller sota? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Personelig, så synes jeg att de oransje blinkerne satte ett godt preg på bilen din! altfor mange som har kvit/grå blinkers ... Men bilen din er dritgrom uansett, så spiller vell ikke så stor rolle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Hehe, vi var vel 6 stk E36 på tur sammen i helga, og 4 av de kjørte oransje Men tror jeg kjører med sota litt nå, er fort gjort å bytte om Var det deg jeg møtte på før/etter slottsfjelltunellen her om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Personelig, så synes jeg att de oransje blinkerne satte ett godt preg på bilen din! altfor mange som har kvit/grå blinkers ... Men bilen din er dritgrom uansett, så spiller vell ikke så stor rolle! Synest også du burde hive på oransjeblink igjen, synest hele fronten forsvant siden du ikke har blanke nyrekant heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Nyrene er bare plastidippa, så kan få de krom igjen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Haha, såpass ja! Mye jeg ikke vet ... Jadda, kan være morro å bytte litt blandt også! Hmm, tja.. kan vell stemme det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 de oransje gir pen kontrast til det lilla. ingen tvil om hva som ser best ut Fet rekke på filmen ja, filma i særp ser jeg Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Syns faktisk oransje var finest. Tror det er første gangen jeg sier det men greit å bytte litt uansett. Men chromegrill hadde den fortjent, til å matche kanten på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Hehe, enstemmig her ser jeg Er enig i at oransje så bedre ut, men var litt morro med noe nytt Blir nok aldri noe kromdetaljer på noen bmw jeg skal eie, 9/10 ganger ser shadowline / sort bedre ut synes jeg Polert kant er greit da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Hehe, nå tenkte jeg kun rammen rundt grillen i krom og rillene inni. På E36 med mørk farge er det greit å få litt kontraster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Blir nok aldri noe kromdetaljer på noen bmw jeg skal eie, 9/10 ganger ser shadowline / sort bedre ut synes jeg Polert kant er greit da Krom er ikke pent what so ever, med ett enkelt unntak: Felgkant! OT: Definitivt oransje blink flink, kan til nød beholde de sotede bak, da dette virkelig er noe jeg har sansen for, men oransje blink forran på mørk bil er helt alpha omega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Jeg synes sota! LETT! Edit: Nei, forresten.. Tror jeg synes oransje var finest allikevel når jeg setter to bilder ved siden hverandre MEN, sykt kult med sota også. Ser litt mer hissig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Skikkelig tøft det øverste bilde... Blir det å bruke denne på vinteren igjen, slik som Tore gjorde, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå