Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Ga bilen en god vask etter langturen i helga, samt oslotur i går. Så fikk jeg noen nye blinklys foran i posten for å prøve å kjøre litt med sota istedenfor oransje! Synes ikke det ser så dumt ut jeg :) Fikk også klistra på en diskrè og stilfull oijoij sticker jeg kjøpte på RF, i bakruta. Hva syns dere? Oransj eller sota?

DSC_0002-1.jpg

DSC_0004-3.jpg

DSC_0006-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi var vel 6 stk E36 på tur sammen i helga, og 4 av de kjørte oransje :P Men tror jeg kjører med sota litt nå, er fort gjort å bytte om ;)

Var det deg jeg møtte på før/etter slottsfjelltunellen her om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personelig, så synes jeg att de oransje blinkerne satte ett godt preg på bilen din! altfor mange som har kvit/grå blinkers ... Men bilen din er dritgrom uansett, så spiller vell ikke så stor rolle! 8)

Synest også du burde hive på oransjeblink igjen, synest hele fronten forsvant siden du ikke har blanke nyrekant heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, enstemmig her ser jeg :P Er enig i at oransje så bedre ut, men var litt morro med noe nytt ;)

Blir nok aldri noe kromdetaljer på noen bmw jeg skal eie, 9/10 ganger ser shadowline / sort bedre ut synes jeg :P Polert kant er greit da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok aldri noe kromdetaljer på noen bmw jeg skal eie, 9/10 ganger ser shadowline / sort bedre ut synes jeg :P Polert kant er greit da ;)

:applause::applause::applause:

Krom er ikke pent what so ever, med ett enkelt unntak: Felgkant!

OT: Definitivt oransje blink flink, kan til nød beholde de sotede bak, da dette virkelig er noe jeg har sansen for, men oransje blink forran på mørk bil er helt alpha omega :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...