Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, aner ikke hvilken farge det blir enda men nogaro silver er absolutt aktuelt! Men fikk en dårlig nyhet i dag, 2,5" kantene var ikke på lager så pakka blir ikke sendt før neste mandag (og da ryker vel gullspikesa og:p) og jeg har ferie hele neste uke! Får vel pakka i midten av februar da..

Noen som vet om norske forhandlere som selger BBS senterkopper til RS. Skal ha med gullskrift, ingen som selger annet enn sort med sølv eller carbon. Har hørt med autogrip, partsandretards og et firma i utlandet. Finner ikke noe særlig på eBay heller faktisk.

Har hvertfall fått strippa sekskantene for lakk, så nå skal de pusses og poleres speilblanke til uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var plutselig 7+ ute, så da tenkte jeg at det passet fint å dra frem høyttrykkspylern og vaske innertønnene litt. Legger ut noen bilder av hva jeg har fått gjort så langt imens jeg venter på nye kanter og skruer. Til uka skal sentermutterne høyglanspoleres!

DSC_0003_zps07fb02bf.jpg

Duxolaen jobber for andre gang, jaggu bra beskytta med lakk disse!

DSC_0004_zpsf5a19e1f.jpg

DSC_0009_zps72997ad2.jpg

DSC_0015_zps307900fa.jpg

Noen kilo med lodd plukket av :P

DSC_0017_zps69909a9a.jpg

DSC_0019_zps72326f92.jpg

Skrapet vekk gammel tetningsmasse.

DSC_0021_zps3a9d3a2d.jpg

DSC_0022_zps153fde76.jpg

DSC_0024_zps6d6e3067.jpg

Rakk å grovskrubbe èn bane før mørket kom snikende.. Skal ta det resterende med sliperondell eller noe tipper jeg, sitter GODT.

Driver å pønsker på hvilken farge jeg skal ha på emblemene.. Blir mest sannsynlig gullskrift (men utsolgt overalt til rs). Rød, blå eller sort bakgrunn?

Kanskje polert med grå skrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke rød, er da så mange som har det :/

blå hørtes ganske kult ut :D tror det kan være kult mot fargen på bilen din.

åssn duxola bruker du ? nå er du vel ferdig, men chem sin er mye bedre!

Ja, har bare kommet over 1 som selger blå på eBay, ikke sett det noe annet sted så vet ikke om det er originale emblemer?

Bruker en som burde vært litt sterkere :P Får vel prøve ut chem sin!

Misunner deg så vanvittig å få "æren" av å pusse opp slike felger, er jo flotteste "puslejobben" man kan drømme om :D

Ja, koser meg jeg :) Bare kjedelig å vente på deler til de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, si det, mine er kjøpt hos tuner - om jeg ikke husker feil. De skulle være orginale. men står ikke delenr på de også står det "made in china" bakpå, så jeg vet ikke hvor enkelt det er å finne noe som faktisk er orginale jeg :P

Hmm, fant ikke emblemer der jeg :s

Dette blir bra! :D

Satser på det :D

Kosejobb :D Driver og pusler litt med tilsvarende selv om dagen :)

Nice! Fått tak i RS du og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...