carlhaakon Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 dette ble rett og slett nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Lekkert kenneth! ikke lenge til vi sees nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Perfekt gleder meg til å se den på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Dette ble dritpent, gleder meg til å se sidebilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Tror det blir drit bra jeg! Gleder meg til å se fler bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Helt konge, Kenneth!! Deilig at den har fått "skikkelige" hjul! Gleder meg veldig til å se den igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Dette ble sykt bøst! Gleder meg til å se den på Cars And Coffee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Takker for kommentarer! Er veeeldig fornøyd med looken Gleder meg til å treffe folk og se på biler på Cars & Coffee nå jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Niiice Ser ut som de kommer til å sitte ganske så riktig i hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Har lest hele tråden din nå kny, nydlig bil. Og blir bare enda råere med de nye felgene der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Elsker denne bilen med setupen han har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Da har jeg og Glenglen vært å tatt en kjapp liten shoot, kjapt og gæli redigert også Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 PERFEKT...Likte utrolig godt fargen på senterne, vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Ser helt perfekt ut. Jeg klarer bare ikke å gro på meg de baklyktene dine av en eller annen grunn(men går jo ikke ann å tilfredsstille alle her inne!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå