Skulebollen Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 3.8? Drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 3.8? Drømmebil! er nok en 3.6 det der. såg forøvrig meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 er nok en 3.6 det der. såg forøvrig meget bra ut Helt rett, en 3.6… Har hørt 3.6 er bedre enn 3.8 på mange måter… Jeg skal ikke si jeg kan bekrefte det på noen måte, men om noen har meninger om det eller info så hadde det vært gøy å fått høre om. Takk! er veldig fornøyd så langt med det jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Gratulerer med lekker bil, så veldig hel og pen ut denne og føyer seg fint inn blandt de andre bilene skulle jeg tro 3,6 literen er helt klart en kapabel maskin, om den er noe bedre enn 3,8 litern skal jeg ikke spekulere i men den har helt klart havnet i skyggen av 3,8 litern som alle vil ha. Jeg selv kunne godt ha hatt en 3,6 liter, siden alle vil ha og higer etter 3,8 litern så er prisene litt med hyggelige på en 3,6 liter. M5 er M5 for min del, samme hvilken av motorene som sitter i OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Nydelig m5.Gratulerer. Det er faktisk min drømme e34.Nemlig en original og velholdt m5. OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Nydelig m5.Gratulerer. Det er faktisk min drømme e34.Nemlig en original og velholdt m5. Takk å takk! En original E34 M5 er virkelig noe å ha på ønskelisten. Denne skal gjøres/beholdes helt original! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Nydelig m5 gratulerer! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Nydelig m5 gratulerer! Sent from my iPhone using Tapatalk Tusen takk! blir kjekt å få denne hjem å stelle med Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Pen bil, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Da har det som nevnt blitt handel på en M5 i helgen.. MEN det var svært hyggelig i dag å få kjørt litt BMW/Alpina…etter en lang vinter! Tok derfor en tur med en av våre Alpina B12 6.0 (E38). Ikke storartet vær men kjøretur er alltid hyggelig når det går mot vår. Ble også start av Alpina B10 BiTurbo, så den fikk gått seg litt varm. Men den holder vi unna våte veier for en hver pris... Skal bli helt topp å få samlet alle Alpina sammen snart å kunne få det stående sammen, tørt og fint til en hver tid. Blir et flott fargespill og variasjon i modeller stående ved hverandre da! Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Fantastisk Må bli bra å få samlet alle bilene under samme tak, får dere plass til alt av Alpina, BMW og Ford i den nye garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Fantastisk Må bli bra å få samlet alle bilene under samme tak, får dere plass til alt av Alpina, BMW og Ford i den nye garasjen? Ja det er rikelig med plass til alt. Blir 25 biler der til en hver tid, så det blir mye pent å se på BMW, Ford og Mercedes er det som skal pryde garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Ja det er rikelig med plass til alt. Blir 25 biler der til en hver tid, så det blir mye pent å se på BMW, Ford og Mercedes er det som skal pryde garasjen Høres flott ut Da er det bare å få opp noen gamle bilreklamer på veggene og noen vintage bensinpumper som pynt så kan dere ta inngangspenger for publikum, hehe wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 nydelige biler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Nyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå