Gå til innhold

Indrehus garasjen "Nürburgring ALPINA D3 s.40"


Anbefalte innlegg

Trimming, senking osv er tøft! men på en så godt ivaretatt gammel E34 med original mtech og V8++ er det lov å roe seg med pimpinga for at bilen skal være like fin og ivaretatt om 10 nye år. Personlig ville jeg hatt gule hella lykter, originale baklys og litt senk og kanskje bredere felger? 17x9 bak nå? Hartge felger hadde vert alfa omega på denne :) Shadowline rundt rutene også kanskje? Shadowline grill må du aldri finne på! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimming, senking osv er tøft! men på en så godt ivaretatt gammel E34 med original mtech og V8++ er det lov å roe seg med pimpinga for at bilen skal være like fin og ivaretatt om 10 nye år. Personlig ville jeg hatt gule hella lykter, originale baklys og litt senk og kanskje bredere felger? 17x9 bak nå? Hartge felger hadde vert alfa omega på denne :) Shadowline rundt rutene også kanskje? Shadowline grill må du aldri finne på! :o

Mange ting du nevner der jeg skal ta til meg og se på. Usikker på gule eller sorte lykter. Ønsker også å bygge om til Shadowline..får se;) Hartge felger SKAL PÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Takk! Noen som syntes jeg skulle hatt M5 speil ? Grubler mye om dette nå.. #-o

Hehe, jeg har spekulert på det samme i snart 5 år, men klarer ikke bestemme meg for om jeg liker dem eller ikke.

Siden de ble levert originalt på E34 er det ihvertfall ikke helt feil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Noen som syntes jeg skulle hatt M5 speil ? Grubler mye om dette nå.. #-o

Tror jeg ville beholdt orginalspeila fremfor M5 speil, er jo tross alt ingen M5 dette :wink: Men på en annen side så er det jo litt ekstra prikken over i en og som Hafsmo sier å er det jo orginalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Noen som syntes jeg skulle hatt M5 speil ? Grubler mye om dette nå.. #-o

Hehe, jeg har spekulert på det samme i snart 5 år, men klarer ikke bestemme meg for om jeg liker dem eller ikke.

Siden de ble levert originalt på E34 er det ihvertfall ikke helt feil. ;)

Hmm...godt å høre det er andre som har tatt tema opp til vurdering.., men er selv veldig usikker! Mulig jeg må skaffe meg noen, lakkere i bilens farge også se det ann! Syntes de speilene jeg har er de minst fine, heller de andre du fikk til E34 av tidligere modeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig en nydelig bil med helt rett felger :-)

Takk å takk! Syntes denne bilen kler de felgene og det er sånn den så ut da jeg første gang hentet den, så når jeg eksprimenterer med andre felger så blir det ikke det samme, ikke for meg på AKKURAT denne bilen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra i går - liten tur til Oslo og hjem:)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Fergeterminalen ved Tjuvholmen var et fint sted for photoshoot av denne perlen! :) Ypperlig bakgrunn, hehe.. Liker look'en som du har den, jeg, selvom jeg ikke liker gule eller orange baklamper eller blinkers i det hele tatt, men denne ser bra ut, akkurat som den er! :) Stå på og ta vare på den, lenge lenge! :) Lag bilen for deg selv, ikke alle andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • OddErik_E34 changed the title to Indrehus garasjen "Nürburgring ALPINA D3 s.40"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...