Gå til innhold

Indrehus garasjen "Nürburgring ALPINA D3 s.40"


Anbefalte innlegg

Noen bilder fra i går - liten tur til Oslo og hjem:)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Fergeterminalen ved Tjuvholmen var et fint sted for photoshoot av denne perlen! :) Ypperlig hbit bakgrunn, hehe.. Liker look'en som du har den, jeg, selvom jeg ikke liker gule eller orange baklamper eller blinkers i det hele tatt, men denne ser bra ut, akkurat som den er! :) Stå på og ta vare på den, lenge lenge! :) Lag bilen for deg selv, ikke alle andre! :)

Og personlig synes jeg 6'er smalfronten er penere, med riktigere proposjoner, men smaken er som baken, delt, og heldigvis for det.. Like biler = Boring! ;)

Takk og lov for Individual! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det har vært litt stille på tråden min i det siste og bilen har stått så og si stille siden slutten av Mai. Det er kjøpt inn litt diverse snadder som skal på i vinter / høst. Bilen blir lagret for vinteren også blir det å finne seg noe man kan kjøre med på snøen:)

I helgen blir det siste BMW aktivitet da jeg og min far skal til Eskiltuna på stort BMW treff i Sverige. Dette blir moro!

Det blir ikke 530´en som skal luftes men Alpina B12 5.0 (E32) og Alpina B10 4.6 (E34). Bilder og litt snadder legges ut:)

2w079ttqylpv2gn4n287.jpg

God Helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje sånn plate mellom lyktene hadde passet bra på denne, eller er det KUN m5??

kan fjerne om du vil :)

[ Bilde ]

Ikke dumt det du viser til der, hadde det på min 540ia og jeg syntes det er veldig pent. Problemet er å finne de til salgs NYE eller brukte...Noen som har må bare rope ut:)

TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har som tidligere nevnt skjedd lite med 530´en. Kun 1200 km siden september i 2011... Så blir litt oppgradering og pussing i vinter. Har vært på utkikk etter originale M-Technic deler som passer bilen.

- Det blir M5 Alcantara interiør (originalt)

- Original M5 skiltplate i sort

- Original M5 (M-Technic) girkule - ikke ny type

- M-Technic Alcantara ratt med M5 sømmer MED airbag

- M-Techninc embler som bilen var levert med - da jeg i en alder av 18 år valgte å fjerne...

- Girpose, håndbrekk i alcantara (fra Cobywheels) ekte!

- Fått tak i Originalt BMW Motorsport International plaket til midtkonsollen (stammer fra 540IM)

-SØKER BAKFANGER ORIGINAL M5...

Videre i vinter blir det å gå over hele bilen under, sandblåsing og tectylbehandling...

Alt er i hus utenom Bakfanger så om noen har, gi lyd!

Forløpig plan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jesus! Har du alle de delene liggende? Drus på med bilder! :o spesielt interiøret!

Alt er handlet nå i September...Har søkt lenge etter mye av disse tingene men nå begynner ting å falle på plass, så blir spennende å montere det på:) Seter og ratt skal hentes i Tyskland om få uker. Skal legge ut bilder når det er i hus og selvsagt når det er i bilen, men søker etter dørpaneler i samme type og det har jeg ikke lykkes med enda...

0gh2sdv6y8o86o7uw8ry.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg virkelig liker disse oppgraderingene du har bestemt deg for, ser virkelig fram til bilder her :wink: Men M5 bakplate og bakfanger ville jeg droppa, er tross alt ikke noen M5 :)

Men så er jeg orginalnazi også da :lol:

Skjønner ditt syn, tross alt slik den ble levert...men syntes det blir så ukomplett uten M5 fanger bak, når det har M-Tech foran og siteskjørtene samt spoiler. Bakplata er kun handlet inn, og skal testes på...DEN er ikke avgjort;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakfangeren ble og levert på M-Sport versjonene av 540i, men bakplata er vel unik til M5?

Ellers synes jeg slikt spiller liten rolle, originale E34-deler på en E34 er bare gode greier. Såfremt man unngår M5-emblemet og kontrastfarger tror jeg nok man unngår å bli stemplet som poser. ;)

Lekkert interiør forøvrig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt planene dine, har selv en langsiktig plan om å gå for full alcantara interiør dersom jeg beholder min.

Når det gjelder M-bakfanger tror jeg dette ville vært prikken over ien, mer komplett mtp. at du har M-front og sideskjørt. Skiltplata hadde også blit bøst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • OddErik_E34 changed the title to Indrehus garasjen "Nürburgring ALPINA D3 s.40"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...