Reef89 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 not hot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Hva med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Ronal turbo felger er hot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Ser for meg denne Lambofelgen med syko-kant jeg lurer på hva han som avballanserte denne felgen tenkte på da han monterte loddene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 kom over noe skjeldent inne på bimmerforums og tenkte wtf: så kom jeg over en inne på stanceworks som faktisk så grei ut: http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=27842 og den siste jeg fant ble jeg forelsket i, kun fargen som spiller meg et puss?: Så la meg høre hva dere synes, har jeg blitt skutt i hodet? Jeg synes skjeldne felger er KULT, fordi ingen tørr. Legg ut hva dere mener er kule skjeldne felger hmm... Den der var et lite nøtt... Jeg må si at de ser helt for jævlig, men jeg har sett på de flere ganger nå... Er de jævlig? Spesielt... Meget spesielt. Var de kanskje kule? Hva var det med de? Merkelig... Acid tripp felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 lurer på hva han som avballanserte denne felgen tenkte på da han monterte loddene.. var nok det som var problemet, at han ikke tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 hmm... Den der var et lite nøtt... Jeg må si at de ser helt for jævlig, men jeg har sett på de flere ganger nå... Er de jævlig? Spesielt... Meget spesielt. Var de kanskje kule? Hva var det med de? Merkelig... Acid tripp felger Jeg synes de ser jævlig space'a ut... men det er derfor jeg synes de faktisk er kul, fordi de er teit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Ronal turbo felger er hot! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Det kommer vel mer ann på om det er en gjennomført stil. Mange felger ser forjævlig ut egentlig, men blir grisekul på en bil med riktig stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Ganske så omdiskutert og kontroversielt, project zero lip. Hot or not? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Not.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Ser for meg denne Lambofelgen med syko-kant jeg lurer på hva han som avballanserte denne felgen tenkte på da han monterte loddene.. For meg så de heller ikke helt trillrunde ut. Kanskje derfor det lille trillebår-lasset med lodd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Det kommer vel mer ann på om det er en gjennomført stil. Mange felger ser forjævlig ut egentlig, men blir grisekul på en bil med riktig stil. akkurat som the "Slamd M3", den er bare grisefet tvers gjennom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Greit nok å bruke skjeldne felger fordi ingen andre tørr, er kult det... hot or not? får en stor not fra meg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Ganske så omdiskutert og kontroversielt, project zero lip. Hot or not? meget spesielle felger får en si! men for meg er skjeldne ting awesome, men den ble ikke hot før jeg så resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå